ویدیو: از این پس می‌توانید از طریق اسنپ، با دوستانتان لگو بازی کنید - تکفارس 
ویدیو: از این پس می‌توانید از طریق اسنپ، با دوستانتان لگو بازی کنید - تکفارس 

ویدیو: از این پس می‌توانید از طریق اسنپ، با دوستانتان لگو بازی کنید

محمدحسین فرقانی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:40
اسنپ لگو

اسنپ، شرکت فناوری و رسانه اجتماعی آمریکایی، به‌دنبال معرفی سری جدیدی از لنزهای واقعیت افزوده به‌نام Connected Lenses است که به کاربران این پلتفرم، این اجازه را می‌دهد تا بدون حضور فیزیکی کنار یکدیگر، به بازی‌کردن بپردازند و در تجربهٔ واقعیت افزوده منحصربه‌فردی شرکت کنند.

این شرکت برای توسعهٔ پروژهٔ Connected Lens، با شرکت اسباب‌بازی‌سازی لگو (Lego) به توافق رسیده‌است. لنزهای تولیدشده به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با کمک یکدیگر، در واقعیت افزوده مدل‌های لگویی مختلفی بسازند؛ برخلاف سایر پروژه‌های مشابه، کاربران دیگر لازم نیست در یک اتاق کنار یکدیگر باشند. برای مثال، شما می‌توانید با یکی از دوستانتان که در کشور و حتی قاره‌ای دیگر زندگی می‌کند، به‌صورت همزمان لگو بازی کنید.

مطالب مرتبط:

در ویدیو دمویی که اسنپ منتشر کرده، هر دو کاربر قابلیت تماشای مدل لگویی که روی میز هست را دارا می‌باشند و می‌توانند بخش‌ها، افکت‌ها و انیمیشن‌های مختلف و متعددی را بر روی آن به‌صورت همزمان اعمال کنند.

اسنپ چت

این حرکت، آخرین پیشرفت اسنپ در تولید و عرضهٔ لنزهای واقعیت افزوده‌است و گامی بلند، در آیندهٔ این شرکت در زمینهٔ ذکرشده محسوب می‌گردد. این شرکت علاوه بر موارد ذکرشده، لنزهای دیگری تحت عنوان «لندمارکر» (Landmarker) نیز عرضه می‌کند که به کاربران، تجربهٔ تعامل با مناظر مشهور سراسر جهان را فراهم می‌سازد.

تولیدکنندگان محتوا و توسعه‌دهندگان نیز به‌زودی قادر خواهند بود با استفاده از استودیو لنز اسنپ (Snap’s Lens Studio)، اقدام به ساخت لنزهای کانکتد جدید کنند. لنز لگویی که در ویدیو مشاهده می‌کنید، به‌زودی از طریق پروفایل اسنپ‌چت شرکت لگو، موجود خواهد شد.

 

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید