رشد چشمگیر پوکو در میزان فروش گوشی های هوشمند - تکفارس 
رشد چشمگیر پوکو در میزان فروش گوشی های هوشمند - تکفارس 

رشد چشمگیر پوکو در میزان فروش گوشی های هوشمند

افشین نوری
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:58
پوکو M3 Pro 5G

پوکو در حال نزدیک شدن به سومین سالگرد معرفی اولین گوشی هوشمند خود است. این شرکت از آن زمان تاکنون بیش از ۱۷.۵ میلیون دستگاه هندست عرضه کرده است، در حالیکه این عدد در ماه نوامبر فقط ۶ میلیون دستگاه بود. این افزایش حدود سه برابری، آن‌هم در عرض چند ماه، نشان‌دهنده رشد بسیار سریع پوکو است.

مطالب مرتبط:

بخش بزرگی از این عرضه‌ها مربوط به گوشی M3 می‌شود. این گوشی در عرض کمتر از ۷ ماه بیش از ۳.۲ میلیون دستگاه فروخته است. این بدین معنی است که M3 با پشت سر گذاشتن پوکو F1 با ۲.۲ میلیون دستگاه عرضه‌شده، در رتبه اول پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو قرار می‌گیرد.

گوشی‌های پوکو F3 و X3 پرو هم در مجموع ۲ میلیون دستگاه فروخته‌اند. این دو گوشی، مدل‌های جدیدی هستند که در اواخر ماه مارس عرضه شدند و آمار فروش ۲ میلیون دستگاه در عرض کمتر از دو ماه رکورد خوبی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

 براساس گزارش IDC، گوشی M3 در ماه فوریه جایگاه اول را از نظر میزان فروش آنلاین در کشور هند داشته است. پوکو در زمینه فروش آنلاین محصولات خود عملکرد موفقی داشته است و اگر بخواهیم به یک مثال دیگر از این موفقیت‌ها اشاره کنیم می‌توانیم به فروش ۴۳ هزار دستگاه گوشی X3 پرو در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از عرضه آن در فروشگاه آنلاین AliExpress اشاره کنیم.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید