نمایش روند صعودی و نزولی اپلیکیشن ها در گوگل پلی - تکفارس 
نمایش روند صعودی و نزولی اپلیکیشن ها در گوگل پلی - تکفارس 

نمایش روند صعودی و نزولی اپلیکیشن ها در گوگل پلی

حامد شهرزاد
۲۹ دی ۱۳۹۹ - 13:30
Google-Play-Store-now-tells-you-which-apps-are-trending-higher-or-lower

طبیعتی است که بخواهید بدانید کدام اپلیکیشن ها روند رو به رشد دارند و کدام یک روند رو به پایین و اکنون این اطلاعات از طریق نماد جدیدی که روند رو به بالا یا پایین یک اپلیکیشن را نشان می‌دهد، در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. نماد جدید به‌صورت یک پیکان به نمایش درآمده است که در بالای لیست اپلیکیشن ها به بالا یا پایین می‌رود. فلش به سمت بالا به شما می‌گوید که یک اپلیکیشن خاص روند صعودی‌تری دارد در حالی که یک پیکان به سمت پایین عکس این موضوع را به شما می‌گوید.

متأسفانه، نمادهای جدید اضافه‌شده به ما نمی‌گویند که یک اپلیکیشن چند جایگاه به بالا یا پایین رفته است. همچنین ما نمی‌دانیم که چه مدت زمان سپری شده است تا اپلیکیشن مورد نظر روند خود را در یک جهت یا جهت دیگر آغاز کند.

پیام‌رسان سیگنال برترین اپلیکیشن رایگان گوگل پلی است

برای بررسی اینکه کدام اپلیکیشن ها روند رو به بالا یا رو به پایین دارند، اپلیکیشن گوگل پلی استور را باز کنید. در ردیف بالای برگه‌ها، بر روی نمودارهای برتر ضربه بزنید. از آنجا می‌توانید به نمودارهای مختلف بروید که بهترین اپلیکیشن ها را در دسته‌های خاص نشان می‌دهد. با نگاهی به نمودار اپلیکیشن های برتر رایگان می‌توانید ببینید که سه اپلیکیشن برتر سیگنال پرایوت مسنجر، تلگرام و زوم کلود میتینگ هستند. می وی در جایگاه شماره چهار قرار دارد و در زیر شماره چهار نمودار، می‌توانید یک پیکان را ببینید که به سمت پایین است. این بدان معناست که روند این اپلیکیشن رو به پایین است.

trending

نماد جدیدی که به نمودارهای فروشگاه گوگل پلی افزوده شده است می‌تواند به شما بگوید که کدام اپلیکیشن ها روند صعودی یا نزولی دارند

تیک تاک شماره پنج است و روند صعودی دارد. در شماره شش، مرورگر حریم خصوصی داک داک گو است که یک فلش به سمت پایین دارد و نشان می‌دهد روند این اپلیکیشن رو به پایین است. گرایش بالاتر دیزنی پلاس (شماره ۷)، گوگل پی (شماره ۸)، دیسکاور پلاس (شماره ۹) و کش اپ (شماره ۱۰) است. این لیست تا شماره ۵۹۷ پیش می‌رود.

به احتمال زیاد تصمیم شما در مورد نصب یا عدم نصب یک اپلیکیشن بستگی به روند رو به جلوی آن نخواهد داشت. با این حال، افرادی که چنین آمارهایی برایشان مهم است، می‌توانند به‌راحتی این اطلاعات را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید