رسمی؛ هواوی فروش آنر را تائید کرد - تکفارس 
رسمی؛ هواوی فروش آنر را تائید کرد - تکفارس 

رسمی؛ هواوی فروش آنر را تائید کرد

مهرداد میرشاهی
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 11:29
رسمی؛ هواوی فروش آنر را تائید کرد - تکفارس 

به دنبال شایعات و گزارش‌هایی که این چند روزه در خصوص فروش شرکت آنر منتشر شده بود، هواوی، شرکت مادر آنر، خبر فروش این زیرمجموعه خود را به صورت رسمی تائید و اعلام کرد. با محدودیت‌هایی که ایالات متحده روی بخش‌های مخابراتی و مشاغل تجاری این شرکت چینی وضع کرده، این شرکت مجبور شده است که دومین برند تولید گوشی های هوشمند خود، یعنی آنر / Honor را به فروش برساند.

در شرایط دشواری که المان‌های مختلف صنعت تکنولوژی در وضعیت ناپایداری قرار دارند و مشاغل مربوط به مصرف‌کنندگان نیز تحت فشار شدیدی قرار دارند، شرکت هلدینگ و سرمایه‌گذاری هواوی تصمیم گرفته است تا بخش آنر را به منظور ادامه فعالیت‌های تجاری این برند به فروش برسند. شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology خریدار و صاحب جدید شرکت آنر است.

مالک جدید برند آنر، شرکت چینی Shenzhen Zhixin New Information Technology است که توافق‌نامه‌ای برای خرید کامل بخش تجاری گوشی های هوشمند آنر با شرکت هلدینگ و سرمایه‌گذاری هواوی منعقد کرده است. در بیانیه مربوط به این خرید آمده است که در توافق خرید آنر، تامین منافع همه مصرف‌کنندگان، کانال‌ها، تامین‌کنندگان، شرکای تجاری و کارکنان آنر لحاظ شده است. تغییر مدیریت شرکت آنر بر روند توسعه و فعالیت‌های این شرکت هیچگونه تاثیری نخواهد داشت و مدیر ارشد این کمپانی همچنان در راس هیئت مدیره آن قرار دارد.

خریدار آنر، شرکتی‌ست که توسط کنسرسیومی (گروهی از شرکا و کسب و کارهای سرمایه‌گذار) متشکل از ۳۰ نماینده و توزیع‌کننده تاسیس شده است. «آنر جدید» بر منابع، برند تجاری، تولید، توزیع، خدمات، عملیات و تصمیمات اجرایی نظارت خواهد داشت. شرکت هواوی دیگر هیچ سهمی از برند آنر نخواهد داشت و از سوی دیگر، نقشی در هیئت مدیره این کمپانی نیز ندارد.

دولت دونالد ترامپ، خدمات مخابراتی هواوی را به عنوان تهدید علیه امنیت ملی این کشور تلقی کرد و شرکت‌هایی آمریکایی را از هرگونه فعالیت و همکاری با این شرکت چینی منع ساخت. این امر، مانع استفاده هواوی و آنر از هرگونه مولفه‌ها و خدمات آمریکایی شده است. به موجب همین امر، هواوی دیگر قادر به استفاده از خدمات موبایلی گوگل نخواهد بود و همین موضوع نیز روی فروش گوشی های هوشمند جدید این شرکت، تاثیر زیادی گذاشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.