رسمی: وان‌پلاس بادز در ۳۱ تیرماه عرضه می‌شود - تکفارس 
رسمی: وان‌پلاس بادز در ۳۱ تیرماه عرضه می‌شود - تکفارس 

رسمی: وان‌پلاس بادز در ۳۱ تیرماه عرضه می‌شود

مجید مهرعلی
۲۴ تیر ۱۳۹۹ - 16:30
رسمی: وان‌پلاس بادز در ۳۱ تیرماه عرضه می‌شود - تکفارس 

در تلاشی برای گسترش طیف محصولات خود، وان‌پلاس در حال حاضر در حال کار بروی چند محصول است. یکی از این محصولات که ابر شرکت چینی مدت زمانی است روی آن کار می‌کند و به عرضه شدن در بازار بسیار نزدیک است، اولین ایربادز بی‌سیم این شرکت خواهد بود. شایعات پیرامون این محصول چند وقتی هست که در بین افراد در گردش است.

چند روز پیش گزارش شده بود که ممکن است وان‌پلاس بادز در کنار گوشی وان‌پلاس نورد در تاریخ ۳۱ تیرماه (July 21) عرضه شود. حال این خبر دیگر یک شایعه نیست زیرا حساب رسمی وان‌پلاس آمریکا در توییتر اعلام کرده که نام رسمی این محصول وان‌پلاس بادز است و قرار است به‌صورت هم‌زمان با نورد عرضه شود.

در حساب توییتر وان‌پلاس این گونه آمده است:

حال شما نام محصول را می‌دانید. اولین ایرفون تماما بی‌سیم ما را در ۲۱ جولای به نظاره بنشینید.

اما برخلاف گلکسی بادز لایو (Buds Live) سامسونگ که قرار است به‌زودی رونمایی شود، ما چیز زیادی درباره خصوصیات وان‌پلاس بادز نمی‌دانیم. حتی اینکه وان‌پلاس ایربادز بی‌سیم خود را با چه قیمتی عرضه می‌کنید نیز هنوز مشخص نیست. با این اوصاف برای ما چاره‌ای جز صبر کردن باقی نمی‌ماند تا شرکت وان‌پلاس همه چیز را در رابطه با این محصول جدید در تاریخ ۳۱ تیر به ما بگوید. شاید هم بخت با ما یار بود و برخی خصوصیات کلیدی محصول پیش از تاریخ عرضه، به ما رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید