طرح‌های جدید سامسونگ برای رونق بازار پرچم‌دارها - تکفارس 
طرح‌های جدید سامسونگ برای رونق بازار پرچم‌دارها - تکفارس 
طرح‌های جدید سامسونگ برای رونق بازار پرچم‌دارها - تکفارس 

طرح‌های جدید سامسونگ برای رونق بازار پرچم‌دارها

مجید مهرعلی
۱۵ تیر ۱۳۹۹ - 16:00
طرح‌های جدید سامسونگ برای رونق بازار پرچم‌دارها - تکفارس 

سامسونگ ایندیا (Samsung India) به‌تازگی خبر از دو طرح جدید برای ترغیب بیشتر مشتریان برای خرید گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود داده است. یکی از این طرح‌ها گلکسی اشورد (Assured) نام دارد که برنامه سامسونگ برای بازخرید گوشی‌های هوشمند رده‌بالا است. گلکسی فوراِور (Galaxy Forever) نیز دیگر طرح سامسونگ است که گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را به مشتریان هندی‌‌ای ارائه می‌دهد که قصد خرید گوشی‌های رده‌بالای شرکت کره‌ای را دارند.

آدیتا بابار (Aditya Babbar) رئیس بخش تجارت موبایل سامسونگ ایندیا می‌گوید:

در شرکت سامسونگ، مشتریان محور تمام کارهایی هستند که ما انجام می‌دهیم. ما مفتخریم که با اعلام دو برنامه گلکسی اشورد و گلکسی فوراِور برای مشتریان خود آرامش خاطری را ایجاد کنیم. از طریق گلکسی اشورد، مشتریان می‌توانند تا ۷۰ درصد ارزش گوشی رده‌بالای خود را پس بگیرند.  گلکسی فوراِور نیز به مشتریان این امکان را می‌دهد که برند جدید گلکسی S20  را تنها با پرداخت ۶۰ درصد قیمت کلی آن، صاحب شوند. این دو برنامه یادشده یک موقعیت بردبرد را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. مشتریان از حالا به بعد هنگام خرید گوشی‌های هوشمند گلکسی گزینه‌های متنوعی را در اختیار خواهند داشت.

در ادامه، جزئیات بیشتر این طرح‌ها را بررسی می‌کنیم.

گلکسی اشورد:

مشتریانی که قصد خرید گوشی‌های رده‌بالای گلکسی را دارند می‌توانند با استفاده از این طرح پیشنهادهای بازخریدی را از طرف سامسونگ دریافت کنند. گلکسی اشورد نه تنها بازخرید را تضمین می‌کند بلکه برای مشتریان آسودگی خاطر را به همراه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند برای خرید گلکسی S20 Ultra/S20+/S20، گلکسی S10 Lite و گلکسی Note10 Lite از این طرح استفاده کنند. از طریق این طرح کاربران می‌توانند برای گوشی خود که سه ماه از خرید آن می‌گذرد تا ۷۰ درصد قیمت اصلی آن را بازخرید کنند. اگر شش ماه از خرید گوشی گذشته باشد مبلغ بازخرید حداکثر ۶۰ درصد قیمت اصلی خواهد بود. مشتریان برای گوش‌های خود با عمر ۹ و ۱۲ ماه می‌توانند به ترتیب ۵۰ و ۴۰ درصد بازخرید دریافت کنند. سامسونگ ایندیا برای پشتیبانی از سامسونگ اشورد با شرکت سرویفای (Servify) همکاری خواهد کرد، یک شرکت فناوری که سرویس‌های مدیریت طول عمر دستگاه‌ها (Device Lifecycle Management Service) را فراهم می‌کند.

گلکسی فوراور:

این طرح، خرید برند جدید گلکسی S20 را با پرداخت تنها ۶۰ درصد هزینه واقعی دستگاه برای مشتریان عملی کرده و صاحب شدن رده‌بالا‌ترین پرچم‌دار سامسونگ را آسان‌تر می‌کند. مشتریان در پایان یک سال می‌توانند یا ۴۰ درصد باقی‌مانده را پرداخت کنند و یا گوشی را پس بدهند. برای استفاده از طرح گلکسی فوراور، مشتریان باید از طریق  روش اقساط برابر ماهانه اقدام به خرید گلکسی S20 کنند. سامسونگ این طرح را با همکاری دو شرکت سرویفای و IDFC عملی خواهد کرد.

دو طرح یادشده از طریق فروشگاه‌های انحصاری سامسونگ، خرده فروشی‌ها و وب‌سایت سامسونگ قابل‌دسترس هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید