سامسونگ گلکسی فولد ۲ احتمالا بلافاصله بعد از معرفی عرضه نخواهد شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی فولد ۲ احتمالا بلافاصله بعد از معرفی عرضه نخواهد شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی فولد ۲ احتمالا بلافاصله بعد از معرفی عرضه نخواهد شد

افشین نوری
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - 18:30
سامسونگ گلکسی فولد ۲ احتمالا بلافاصله بعد از معرفی عرضه نخواهد شد - تکفارس 

براساس شایعات، سامسونگ قصد دارد گلکسی فولد ۲ را در رویداد ۵ آگوست خود در کنار خانواده نوت ۲۰ معرفی کند. اما حالا به نظر می‌رسد که فولد جدید ممکن است برخلاف سری نوت ۲۰ بلافاصله بعد از معرفی عرضه نگردد.

ظاهرا پروسه توسعه نرم‌افزار فولد ۲ هنوز به اولین نسخه بوت‌لودر خود نرسیده و بنابراین نرم‌افزار این گوشی هنوز فاصله زیادی با نهایی شدن دارد. این برخلاف آن چیزی است که در مورد گلکسی نوت ۲۰ اتفاق افتاده است.

همچنین منابع دیگری گفته‌اند که تولید فولد ۲ با ظرفیت محدودی از ماه آگوست شروع خواهد شد و احتمالا شاهد عرضه آن در اواخر آگوست یا سپتامبر خواهیم دید.

علت تاخیر در عرضه این هندست تاشو محدودیت‌هایی است که در تامین شیشه بسیار نازک (UTG) نمایشگر آن وجود دارد. شیشه UTG برای اولین بار روی گلکسی زد فلیپ معرفی شد و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که حجم تولید این شیشه تا سال آینده محدود خواهد بود.

بنابراین با این شرایط دسترسی به فولد ۲ احتمالا تا مدتی سخت خواهد بود. البته انتظار می‌رود این هندست نسبت به مدل قبلی خود کمی ارزان‌تر باشد؛ در حالیکه مجهز به نمایشگرهای بزرگتری در داخل و خارج، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت ۵G و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. فولد ۲ همچنین ممکن است دارای استاندارد مقاوم در برابر نفوذ آب و گردغبار باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید