اولین تلویزیون OLED هواوی به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
اولین تلویزیون OLED هواوی به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

اولین تلویزیون OLED هواوی به‌زودی معرفی می‌شود

افشین نوری
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - 19:00
اولین تلویزیون OLED هواوی به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

هواوی مدتی است تیزرهایی درباره یک تلویزیون هوشمند جدید منتشر می‌کند و پوسترهای اخیر آنن بسیاری از مشخصات‌اش را آشکار کرده‌اند. تلویزیون هوشمند هواوی X65 دارای یک پنل ۶۵ اینچی OLED است که آن را تبدیل به اولین تلویزیون OLED این شرکت خواهد کرد.

یک دوربین بیرون‌جهنده در بالای نمایشگر تعبیه شده و از یک سنسور امبینت نیز برای تنظیم تصاویر نمایشگر برای رنگ‌های طبیعی‌تر استفاده شده است. تلویزیون جدید هواوی سیستم‌عامل خانگی این شرکت یعنی هارمونی (Hongmeng OS) را اجرا خواهد کرد.

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر اجرایی هواوی با انتشار تیزری نشان داد که این تلویزیون از وسیله جدیدی برای کنترل دستگاه پشتیبانی خواهد کرد. برخی‌ها حدس می‌زنند که این وسیله، یک کنترل ژستی مشابه آنچه که گوشی‌های هواوی P40 دارند خواهد بود. این وسیله حتی ممکن است با استفاده از واحد پردازش عصبی هواوی حرکات چشم و بدن را نیز ردیابی کند.

تلویزیون هواوی X65 در زیر نمایشگر خود، ۱۴ اسپیکر دارد. پروسه کالیبراسیون، منظره صوتی اتاق شما را تشخیص خواهد داد و پروفایلی برای صدای محیطی ایجاد خواهد نمود.

انتظار می‌رود که معرفی کامل تلویزیون هوشمند هواوی X65 در روز چهارشنبه اتفاق بیافتد. بنابراین اطلاعات مربوط به قیمت و عرضه آن نیز در همان روز مشخص خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید