منتظر به‌روزرسانی اندروید ۹ برای ردمی ۶ پرو باشید - تکفارس 
منتظر به‌روزرسانی اندروید ۹ برای ردمی ۶ پرو باشید - تکفارس 

منتظر به‌روزرسانی اندروید ۹ برای ردمی ۶ پرو باشید

علی اسکندری
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 22:00
منتظر به‌روزرسانی اندروید ۹ برای ردمی ۶ پرو باشید - تکفارس 

حتما تا حالا با برند ردمی آشنا شد‌ه‌اید. این برند مثل انر که زیرمجموعه هوآوی محسوب می‌شود، زیرمجموعه شیائومی است و هر سال گوشی‌های خوب و باکیفیتی به بازار عرضه می‌کند. یکی از همین دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و جذاب، ردمی ۶ پرو بود که قابلیت‌های فراوانی دارد. به‌تازگی خبر رسیده که این گوشی ارزان‌قیمت به‌زودی به‌روزرسانی اندروید ۹ یا همان پای برای این گوشی عرضه می‌شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که گوشی ردمی ۶ پرو به‌زودی به‌روزرسانی نسخه نهم اندروید را دریافت می‌کند. اما چرا این نسخه بسیار مهم است. این نگارش از همیشه بهینه‌تر شده است و مصرف باتری را به‌صورت زیادی کاهش داده. در واقع نسخه‌های قبلی اندروید نسبت به اندروید ۹ پرمصرف محسوب می‌شوند! اعمال پس‌زمینه به حداقل خود رسیده تا باتری کم‌تر مصرف شوید و گوشی هوشمندتان مصرف بهتری داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی گوشی‌ها باعث می‌شود تا همیشه به‌روز بمانند و از آخرین قابلیت‌ها بهره‌مند شوند. این موضوع در گوشی‌های ردمی و شیائومی برقرار است و ردمی ۶ پرو نیز از این قانون تعبیت می‌کند. اما آیا با مشخصات این گوشی آشنا هستید؟ طراحی برای تولیدکننده چینی‌تبار اهمیت زیادی دارد و برای همین در بخش جلویی ردمی ۶ پرو از طراحی مدرن و کم‌حاشیه بهره گرفته. این طراحی نوارهای اطراف نمایشگر را باریک‌تر کرده و باعث می‌شود تا بازی‌ها بهتر و برنامه‌ها جذاب‌تر اجرا شوند. چیزی که این صفحه‌نمایش را جذاب‌تر می‌کند، انداز آن‌ است. این صفحه‌نمایش بزرگ و ۵٫۸ اینچی کیفیت بالایی دارد و پیکسل‌ها را حتی در چند سانتی‌متری هم نمی‌بیند و نیاز به ذره‌بین پیدا می‌کنید. فن‌آوری ساخت این نمایشگر بزرگ نیز LCD است که شاید دیگر منسوخ شده و دیگر شاهد آن در گوشی‌های مدرن نباشیم. اما نباید قیمت را فراموش کنیم. ردمی ۶ پرو با قیمت بسیار کمی به بازار عرضه شده و برای همین برای هر کاربری مناسب است. نسبت تصویر هم موجب افزایش زیبایی ردمی ۶ پرو شده. نسبت تصویر ۱۹:۹ طول گوشی را بیش‌تر کرده و از عرض آن کاسته و از این رو گوشی هوشمند (آن‌هم با این اندازه صفحه‌نمایش) راحت‌تر در دست‌تان قرار می‌گیرد و مشکلی برای‌تان ایجاد نمی‌کند.

منتظر به‌روزرسانی اندروید ۹ برای ردمی ۶ پرو باشید - تکفارس 

اما نباید پخش پشتی ردمی ۶ پرو را نادیده بگیرید و از کنار آن به‌راحتی بگذریم. در قسمت پشتی ردمی ۶ پرو دو دوربین دیده می‌شود که وسط آن‌ها یک درشت قرار گرفته. پس در شب هنگام نیز می‌توانید عکس‌برداری کنید. عکس‌ها با کمک فلاش واضح هستند و نویز کمی در آن‌ها دیده می‌شود. دو حس‌گر ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی تصاویر خوبی می‌گیرند و نیاز کاربران را برطرف می‌کنند. تنها به یاد داشته باشید که این حس‌گرها با مدل‌های بالارده و گران‌ بازار قابل مقایسه نیستند. همیشه باید در این گوشی قیمت را گوشزد کنیم. ردمی ۶ پرو قیمتی در حدود ۱۸۰ یورو دارد که با توجه به مشخصات، شگفت‌آور است. در کم‌تر موبایل زیر ۲۰۰ یورویی می‌توانید داشتن یک گوشی با طراحی مدرن و دو دوربین را تجربه کنید. اما قابلیت‌های ردمی ۶ پرو تمام نشده‌اند. شیائومی یا همان برند ردمی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره گرفته که از هر نظر خوب است و عملکرد خوبی دارد. فن‌اوری FC هم فراهم شده تا سریع‌تر این باتری بزرگ شارژ شود و دیگر لازم نباشید تا ۳ یا ۴ ساعت برای شارژ این باتری منتظر بمانید.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید