آپدیت جدید برای اپلیکیشن Philips Hue و حل شدن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات - تکفارس 
آپدیت جدید برای اپلیکیشن Philips Hue و حل شدن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات - تکفارس 

آپدیت جدید برای اپلیکیشن Philips Hue و حل شدن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات

سید محمد معلمی
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - 12:00
آپدیت جدید برای اپلیکیشن Philips Hue و حل شدن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات - تکفارس 

اپلیکیشن Philips Hue آپدیت جدیدی برای نسخه‌های اندرویدی و iOS خود عرضه کرد که سبب می‌شود یکی از مشکلات مربوط به سیستم نورپردازی هوشمند حل گردد.

بر خلاف اینکه ۱۶ میلیون رنگ، تنظیمات نور پیش‌نمایشی و سازگار شدن نور با محیط در اختیار کاربر قرار دارد ولی Philips Hue یک ویژگی بسیار مهم را در خود جای نداده بود.

شیوه نورپردازی هوشمند نمی‌توانست حتی در صورت خاموش کردن گزینه legacy light switch نیز به صورت کامل پرتو نور را منتشر کند مگر اینکه گزینه مذکور را با اپلیکیشن Hue، Alex یا ۵۷ میلیون روش دیگر خاموش می‌کردید.

وقتی که گزینه مربوطه را دوباره روشن می‌کردید، از نبود پرتو کامل قطعاً ناراحت می‌شدید و احتمالاً یک هاله زرد رنگی نیز مشاهده می‌نمودید و دیگر خبری از رنگ سرخ مانند غروب خورشید نبود.

حالا و پس از اینکه اپلیکیشن Philips Hue ششمین سال عرضه جهانی خود را جشن گرفته است، می‌توان مشخص کرد که چه انتظاری از حباب‌های موجود در نرم‌افزار (پس از روشن کردن آنها) داشته باشیم.

پس از اینکه برنامه اندرویدی یا iOS نرم‌افزار Philips Hue خود را آپدیت کردید، به منوی تنظیمات بروید تا مشخص نمایید که هنگام آنلاین بودن، چه تغییراتی روی آن اعمال شود.

پیش از این، رنگ‌ها در صورت روشن شدن فقط نورپردازی می‌کردند ولی حالا امکان کاهش یا افزایش روشنایی وجود دارد.

بنابراین اگر پیش از این یکی از چراغ‌ها قرمز رنگ بود، می‌توانید مشخص نمایید که از این به بعد وسیله مورد نظر شما از همان رنگ استفاده کند. مطمئناً چنین قابلیتی برای کسانی که از چراغ‌های Philips Hue در اتاق‌های خود بهره می‌برند کاربردی خواهد بود.

Philips Hue در حساب کاربری خود نوشت:

از دست دادن قدرت به معنای از دست دادن منطق یا توانایی ایجاد تغییرات نیست. ویژگی اصلاح شده اپلیکیشن Philips Hue به شما اجازه می‌دهد مشخص کنید که پس از روشن کردن دوباره یک چراغ، آن وسیله چه رنگی داشته باشد.

قطعاً این قابلیت باعث صرفه‌جویی در زمان نیز خواهد شد زیرا دیگر نیازی نخواهد بود که پس از روشن شدن دوباره یک چراغ، به تنظیمات اپلیکیشن رفته و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.lighting.hue2&hl=en_GB” target=”on” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ff0000″ ]دانلود Philips Hue برای اندروید[/button]

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://itunes.apple.com/gb/app/philips-hue/id1055281310?mt=8″ target=”” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ff0000″ ]دانلود Philips Hue برای iOS[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید