کیفیت دوربین گلکسی اس ۱۰ را در این ویدیو ببینید - تکفارس 
کیفیت دوربین گلکسی اس ۱۰ را در این ویدیو ببینید - تکفارس 

کیفیت دوربین گلکسی اس ۱۰ را در این ویدیو ببینید

سید محمد معلمی
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - 22:00
کیفیت دوربین گلکسی اس ۱۰ را در این ویدیو ببینید - تکفارس 

در خبر جدیدی که مطمئناً طرفداران سامسونگ را بیش از پیش مشتاق گلکسی اس ۱۰ خواهد کرد، مشخص شد که پرچمدار آتی کمپانی کره‌ای دارای ویژگی فوق‌العاده‌ای خواهد بود که می‌تواند تصاویر زاویه گسترده باکیفیتی بگیرد.

چند ماهی است که شایعاتی به گوش می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد در گلکسی اس ۱۰ از لنز زاویه گسترده‌ای بهره ببرد تا کاربران قادر باشند تصاویر با ابعاد بزرگ بگیرند. البته این قابلیت به خودیِ خود چندان خاص نیست زیرا تعداد زیادی از رقبای اندرویدی تا کنون این فناوری را در محصولاتشان قرار داده‌اند.

چیزی که این ویژگی را مخصوص می‌کند، این است که به نظر می‌رسد سامسونگ بالأخره یکی از رایج‌ترین مشکلات تصاویر گرفته شده با لنزهای زاویه گسترده یعنی افکت fish-bowl را حل کرده است.

دلیل مطرح کردن چنین ادعایی این است که نسخه بتا اندروید ۹ به تازگی برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ منتشر شده و در آن توانسته‌ایم به سرنخ‌هایی در مورد این افکت دست پیدا کنیم بنابراین احتمال می‌رود در پرچمدار آتی کمپانی کره‌ای این ویژگی را مشاهده خواهیم کرد.

در نسخه بتا اندروید P، ویژگی برای لنز زاویه گسترده وجود دارد که Ultra Wide Lens Correction نامیده می‌شود و به تصاویر گرفته شده با این لنز اجازه می‌دهد تا لبه‌های نه چندان زیبای خود را اصلاح کنند. البته کاربران باید برای استفاده از این ویژگی گزینه مربوطه را خاموش یا روشن نمایند بنابراین بهره‌گیری از آن اجباری نیست.

حالا، با توجه به اینکه تصاویر زاویه گسترده بدون کشیدگی، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند (نظیر آنچه که تا کنون در هوآوی میت ۲۰ پرو دیده‌ایم)، امکان خاموش یا روشن کردن تأثیرگذاری افکت fish-bowl کمک شایانی به افزایش کیفیت این عکس‌ها خواهد کرد.

این قابلیت که در حال حاضر در دستگاه‌های میان‌رده و دارای لنز زاویه گسترده سامسونگ مانند گلکسی اِی ۸ و گلکسی اِی ۹ وجود دارد، اگر در پرچمدار آتی کمپانی کره‌ای نباشد، قطعاً طرفداران این شرکت را متعجب خواهد کرد.

در حال حاضر سامسونگ به خاطر وجود فناوری تصویربرداری زاویه گسترده ارائه شده توسط هوآوی میت ۲۰ پرو، از این کمپانی چینی عقب افتاده است بنابراین اگر نخواهد این ویژگی را به پرچمدار بعدی خود بیاورد، اوضاع قطعاً از چیزی که هست، بدتر خواهد شد.

در پایان اشاره کنیم که به خاطر ترکیب لنز زاویه گسترده و قابلیت Ultra Wide Lens Correction نسخه بتا اندروید ۹، سامسونگ دوباره به قله برترین دستگاه‌های موبایل خواهد رسید و رقیب قدرتمند خود یعنی هوآوی را کنار خواهد زد.

آیا شما تا کنون با چنین مشکلی مواجه بوده‌اید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به کیفیت دوربین گلکسی اس ۱۰ را مشاهده و در صورت نیاز دانلود کنید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”” target=”on” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ff0000″ ]دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید