درخواست عجیب وان‌پلاس از دارندگان آیفون - تکفارس 
درخواست عجیب وان‌پلاس از دارندگان آیفون - تکفارس 

درخواست عجیب وان‌پلاس از دارندگان آیفون

سید محمد معلمی
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - 18:30
درخواست عجیب وان‌پلاس از دارندگان آیفون - تکفارس 

بسیاری از دارندگان گوشی‌های هوشمند اصلاً اعتقادی به تغییر موبایل ندارند زیرا بر این باورند که انتقال داده‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر بسیار سخت بوده و تا حدودی امکان‌پذیر نیست دیگر چه برسد به اینکه بخواهند گوشی جدید خود را از یک برند دیگر انتخاب کنند. البته ممکن است این افراد تا حدودی حق داشته باشند ولی همیشه این‌گونه نیست به خصوص اینکه اگر گوشی انتخاب شده بعدی محصول کمپانی وان‌پلاس است.

این شرکت چینی برای جذب بیشتر مشتری و به جهت اینکه فرآیند انتقال داده‌ها از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر با برند وان‌پلاس را آسان‌تر کند، نرم‌افزار OnePlus Switch را در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی معرفی کرد.

حالا که پرچمدار این شرکت یعنی وان‌پلاس ۶ تی معرفی شده، این شرکت چینی قصد دارد خریداران گوشی مذکور را افزایش و به افراد پیشنهاد بدهد که حداقل یک بار هم که شده یکی از محصولاتش را امتحان کنند به همین دلیل نسخه iOS اپلیکیشن OnePlus Switch را برای آیفون‌ها و محصولات اپل نیز در دسترس قرار داد.

اگرچه ورژن مخصوص به سیستم عامل iOS این نرم‌افزار همچنان در مراحل آزمایشی است ولی شما هم‌اکنون می‌توانید آن را دانلود نمایید. به علاوه، آخرین نسخه OnePlus Switch برای اندروید که دارای گزینه پشتیبانی از آیفون هست نیز به تازگی در گوگل پلی استور در دسترس عموم قرار گرفته است.

OnePlus Switch به کاربران سیستم عامل iOS اجازه می‌دهد داده‌ها، مخاطبین، تصاویر، ویدیوها و دیگر اطلاعات شخصی خود در آیفون را به گوشی‌های این شرکت چینی منتقل کنند. ضمن اینکه این اپلیکیشن توانایی تهیه فایل پشتیبان از داده‌ها به صورت یک فایل فشرده آرشیو شده را نیز دارد که با استفاده از آن می‌توانید در صورتی که اطلاعات خود را در آینده از دست دادید، دوباره به دست آورید.

شما فکر می‌کنید وان‌پلاس با عرضه این اپلیکیشن و داشتن چنین برنامه‌هایی می‌تواند در بازار گوشی‌های تلفن همراه سهم بیشتری داشته باشد و مشتریان زیادتری را جذب کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید