استیکرها بلاخره به پیامرسان WhatsApp اضافه شدند - تکفارس 
استیکرها بلاخره به پیامرسان WhatsApp اضافه شدند - تکفارس 

استیکرها بلاخره به پیامرسان WhatsApp اضافه شدند

امیر مریخ
۵ آبان ۱۳۹۷ - 19:23
استیکرها بلاخره به پیامرسان WhatsApp اضافه شدند - تکفارس 

بلاخره می‌توانید شوخی‌هایی که در این باره شده است را کنار گذاشته و با خیال راحت به واتس اپ کوچ کنید! در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

با وجود تمام حاشیه‌هایی که حول این پیامرسان در مورد پشتیبانی نکردن از استیکرها، ولی با این حال، تصور این قضیه که در این پیامرسان استیکری برای ارسال به دوستانتان پیدا نمی‌کنید برای یک فرد خارج از حوزه‌ی اخبار مربوط به پیامزسان واتس اپ غیر قابل درک و باور بود. ولی به هر حال سازندگان این اپلیکیشن به تازگی اعلام کردند که قصد آوردن چنین قابلیتی را به پیامرسان خود دارند. شرکت سازنده امروز در طی یک بلاگ پست خبر از این داد که قابلیت ارسال استیکر در طی هفته‌های آینده برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید منتشر خواهد شد، ولی با این وجود بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که با به روز رسانی جدیدی که برای واتس اپ نصب کرده‌اند این قابلیت نیز به پیامرسانشان افزوده شده است.

شما برای دسترسی به استیکرهای مورد علاقتان می‌توانید به آیکون جدید که برای استیکرها در کنار کادر تایپ متن این پیامرسان اضافه شده است، رجوع کنید. در صورت وارد شدن به این آیکون جدید، لیستی از استیکرهای شما به نمایش در خواهد آمد. همانند سیستم ارسال استیکر هم خانواده‌ی این اپلیکیشن یعنی شبکه‌ی فیسبوک، شما ناچار هستید قبل از استفاده از هر استیکری پک آن استیکر را دانلود کنید. در حال حاضر، استیکرهایی که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت به دست طراحان فعال در واتس اپ طراحی خواهند شد و علاوه بر آن، گروه کوچک تعیین شده‌ای از طراحان خارجی نیز در این حوزه به آن‌ها کمک خواهند کرد. واتس همچنین در مورد طراحی استیکرها دست را برای کاربران باز گذاشته است و در اعلامیه‌ی امروزش همچنین ابراز داشته که به سازندگان ثرد پارتی نیز این اجازه داده خواهد شد تا برای سیستم‌ عامل های iOS و اندروید این پیام رسان نیز استیکرهای مستقلی طراحی شود، به این ترتیب اگر شما استیکر پکی را طراحی کرده باشید که در فروشگاه گوگل یعنی Google Play Store و یا رغیب آن یعنی  App Store منتشر شده باشد، شما می‌توانید طراحی خود را به راحتی به پیام رسان واتس اپ منتقل کرده و کاربران نیز می‌توانند به راحتی از این استیکرها درون پیام رسان واتس اپ استفاده کنند. نظرات خود را با ما در مورد این خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید