مشخصات فنی سه گوشی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 
مشخصات فنی سه گوشی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 

مشخصات فنی سه گوشی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

سید محمد معلمی
۳ آبان ۱۳۹۷ - 17:00
مشخصات فنی سه گوشی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 

اگرچه هنوز تا زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ به عنوان پرچمدار آتی سامسونگ زمان باقی مانده است و نمی‌توانیم در مورد ظاهر و قیمت این دستگاه با قطعیت اظهار نظر کنیم، ولی تقریباً همه می‌دانند که این گوشی حداقل دارای سه نمونه خواهد بود. حالا خبر رسیده که کمپانی تولیدکننده تراشه‌های موبایل از کشور هنگ‌کنگ یعنی GF Securities برخی مشخصات فنی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرده است.

تصویری که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، بیانگر مشخصات فنی نمونه‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ می‌باشد که البته در کنار آن، مقدار رم سری نوت سامسونگ و سری‌های میت و پی هوآوی را نیز می‌بینیم.

مشخصات فنی سه گوشی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد - تکفارس 

اعداد و ارقام موجود، نشان‌دهنده یک اتفاق بزرگ در زمینه رم گوشی‌های هوشمند است یعنی در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد حضور رم ۱۲ گیگی در موبایل‌ها به خصوص گلکسی اس ۱۰ و سری پی هوآوی باشیم.

همانطور که می‌توانید ببینید، گلکسی اس ۱۰ دارای چهار نمونه خواهد بود یعنی علاوه بر اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ایکس، باید منتظر معرفی گلکسی اس ۱۰ ۵G نیز باشیم.

گلکسی اس ۱۰ ۵G احتمالاً از رم ۱۲ گیگی بهره ببرد. البته پیش از این با معرفی مدل می ۳ فوربیدن سیتی توسط شیائومی که ۱۰ گیگ رم داشت، فکر می‌کردیم این میزان رم بیشتر عددی است می‌توانیم شاهد آن باشیم ولی حالا مثل اینکه با گوشی پی ۳۰ پرو و گلکسی اس ۱۰ ۵G باید رم ۱۲ گیگی را نیز درک کنیم.

با توجه به تصویر موجود، گویا قرار است فقط گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را با رم کمتر یعنی به ترتیب ۴ و ۶ گیگی مشاهده نماییم.

بنابراین مثل اینکه تولیدکنندگان بزرگ گوشی در دنیا می‌خواهند با افزایش رم و ارائه اینترنت ۵G، بالا بردن قیمت محصولاتشان را توجیه کنند.

به هر حال، مجبوریم همچون سال‌های پیش، باز هم در اواخر سال میلادی این جمله کلیشه‌ای را تکرار کنیم که قرار است سال بعد یکی از جذاب‌ترین بازه‌های زمانی در دنیای تکنولوژی و صنعت تلفن همراه باشد.

به نظر شما آیا افزایش رم و ارائه امکان وصل شدن به اینترنت نسل ۵، دلیل مناسبی برای توجیه کردن قیمت بالای گوشی‌ها توسط تولیدکنندگان هست یا خیر؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید