ممکن است oneplus 6T برروی ورایزن کار کند! - تکفارس 
ممکن است oneplus 6T برروی ورایزن کار کند! - تکفارس 

ممکن است oneplus 6T برروی ورایزن کار کند!

حسین چوبین
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 08:30
ممکن است oneplus 6T برروی ورایزن کار کند! - تکفارس 

براساس اخبار جدید به نظر می‌رسد قرار است موبایل Oneplus 6T بتواند از شبکه ورایزن استفاده کند. اگر این واقعه به وقوع بپیوندد این گوشی نه تنها اولین گوشی تولید شده توسط oneplus است که می‌تواند از این شبکه استفاده کند بلکه اولین گوشی چینی است که می‌تواند از این شبکه استفاده کند. اما به نظر می‌رسد که این تمام قضیه نیست و داستان هیجان انگیزتری هم در ادامه به وقوع خواهد پیوست. درواقع این خبر فقط به این مفهوم نیست که قرار است oneplus فقط زیر پرچم قرمز رنگ وریزان برود؛ بلکه مسئله این است که شما فقط می‌توانید گوشی‌های oneplus را فقط از ورایزن تهیه کنید و این گوشی فقط با این شبکه کار می‌کند.

خبر مهم تر اینکه در این گوشی به دلیل نوع ارتباطات خاص شبکه وریزان دیگرخبری از ارتباطات۲G و همچنین ۳G نیست بلکه برای ارتباط به این شبکه فقط می‌توان از LTE استفاده کرد. یکی از مزیت های این نوع ارتباط کیفیت بالا صداست و همجنین در این نوع ارتباط قطعی آنتن کمتر از سایر انواع ارتباط است.

گوشی دیگری که مانند این گوشی از این نوع ارتباط بهره می‌برد ایسوس زنفون وی است؛ که این موضوع نشان می‌دهد این اتفاق بی سابقه نیست و در گوشی‌های دیگر امتحان شده است.

منبع ناشناسی اعلام کرد که این گوشی از LTE باند ۱۳ استفاده می‌کند؛ که بهترین نوع ارتباط ورایزن است که خود کیفیت این نوع ارتباط را تضمین می‌کند.

در حال حاضر گفته می‌شود که آزمایشگاه طراحی و تولید این گوشی به شدت در حال فعالیتند و تلاش می‌کنند تا نسخه تولیدی کیفیت بالایی داشته باشد. باید در پایان این موضوع هم اضافه کرد که اگر این اتفاق به درستی پیش برود قطعا در فروش این گوشی در آمریکا بسیار بالا رفته و موفقیت چشم گیری خواهد داشت.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید