مایکروسافت قول داد: فایل‌های حذف شده‌ی کاربران را بازیابی می‌کنیم - تکفارس 
مایکروسافت قول داد: فایل‌های حذف شده‌ی کاربران را بازیابی می‌کنیم - تکفارس 

مایکروسافت قول داد: فایل‌های حذف شده‌ی کاربران را بازیابی می‌کنیم

امیر مریخ
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 20:33
مایکروسافت قول داد: فایل‌های حذف شده‌ی کاربران را بازیابی می‌کنیم - تکفارس 

درست در زمانی که این شرکت به روز رسانی ماه اکتبر را از دسترس خارج کرده، ایده‌ی جدیدی به ذهن یکی از مدیران این شرکت به وجود آمده است. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

همانطور که احتمالا با دنبال کردن اخبار اخیر شرکت مایکروسافت می‌دانید، این شرکت در آخرین به روز رسانی سیستم عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ که مربوط به ماه آگوست می‌شد، بدشانسی بزرگی آورد. افرادی که از این آپدیت استفاده کردند با مشکلی مواجه شده‌ بودند که برخی از فایل‌های آن‌ها را به طور خودکار حذف می‌کرد. آن‌ها هم اکنون به طور رسمی اعلام کرده اند که تمام فایل‌های شخصی کاربران را که به واسطه‌ی این مشکل به روز رسانی ماه آگوست حذف شده‌ است را بازیابی خواهند کرد، و آن‌ها را صحیح و سالم به مصرف کنندگان ویندوز ۱۰ بازخواهند گرداند. پیش از این اعلامیه شرکت مایکروسافت به دلیل حجم زیادی از اعتراضات کاربران مجبور شد تا این به روز رسانی را از سطح اینترنت جمع آوری کرده و موقتا از دسترسی کاربران به این به روز رسانی جلوگیری به عمل آورد. همینطور این مشکل تنها شامل حال افرادی شده است که ویندوز خود را به صورت دستی و با رجوع به منوی به روز رسانی ویندوز ۱۰، به روز کرده‌اند، خوشبختانه مایکروسافت پیش وقوع این بحران پروسه‌ی به روز رسانی خودکار را برای این به روز رسانی فعال نکرده بود.

بر اساس سخنان دونا سارکار (Dona Sarkar) ،کسی که برنامه‌های Windows Insider را اجرایی می‌کند، تمام کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل در به روز رسانی بخشی از اطلاعات خود را از داده‌اند ملزم هستند که استفاده از سیستم خود را متوقف و مستقیما با این شرکت جهت بازیابی اطلاعاتشان تماس بگیرند. سارکار در طی یک پیغام توییتری اعلام کرد که تیم فن‌آوری این شرکت از ابزار مورد نیاز برای بازیابی اطلاعات شما برخوردار است و این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهند داد، او در این پیغام می‌گوید:

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که به مشکل «فایل‌های گمشده‌ی بعد از به روز رسانی» در به روز رسانی فصل پاییز ماه اکتبر ۲۰۱۸ بر خورده‌ داشته‌اید لطفا با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. آن‌ها از ابزار مناسبی برخوردارند که می‌توانند به شما در بازگرداند حالت عادی سیستمتان کمک کنند. این به روز رسانی دیگر در دسترس کاربران به منظور دانلود دستی قرار ندارد.

اگر شما هم یکی از قربانیان این ماجرا هستید، می‌توانید با شماره‌ی +۱-۸۰۰-Microsoft تماس حاصل کرده و یا با مراکز محلی پشتیبانی از ویندوز ارتباط برقرار کنید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید