مشخصات کامل ریلمی GT7 پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل ریلمی GT7 پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل ریلمی GT7 پرو فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۷ آبان ۱۴۰۳ - 13:03
مشخصات فنی گوشی ریلمی GT7 پرو

مشخصات فنی گوشی ریلمی GT7 پرو پیش از رونمایی در دیتابیس TENAA فاش شده است.

گوشی هوشمند ریلمی GT7 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در ۴ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان روانه بازار خواهد شد. پیش از این برخی ویژگی‌های کلیدی پرچمدار جدید اعلام شده بود. اکنون مشخصات کامل این گوشی، از جمله اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری و میزان حافظه در دیتابیس TENAA منتشر شده است.

طبق افشاگری‌ TENAA، ریلمی GT7 پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل (Eco2 OLED Plus  سامسونگ) خواهد بود. این گوشی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با سوراخ پانچ و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر پانل بهره می‌برد.

 ریلمی GT7 پرو یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود دارد.

پیش از این اعلام شده بود این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت روانه بازار خواهد شد و قرار است در مدل‌های ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت یا ۲۴ گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت عرضه شود. فعلا ترکیبات رم  و فضای ذخیره سازی مشخص نشده است.

وزن گوشی ریلمی GT7 پرو ۲۲۳ گرم و تقریباً هم اندازه ریلمی GT 6 خواهد بود و از باتری پرظرفیت ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعت  با شارژدهی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در این گوشی خبری از شارژ بی سیم نیست.

همچنین بنا به افشاگری TENAA، در این گوشی شاهد ویژگی سنسور مادون قرمز نیز خواهیم بود. ویژگی سنسور مادون قرمز در دو سال گذشته بخشی از سیاست‌های ریلمی در سری GT بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید