ابعاد گوشی پیکسل ۹a گوگل فاش شد - تکفارس 
ابعاد گوشی پیکسل ۹a گوگل فاش شد - تکفارس 

ابعاد گوشی پیکسل ۹a گوگل فاش شد

امین باقری
۲ آبان ۱۴۰۳ - 16:22
ابعاد گوشی پیکسل 9a

گوگل در حال آماده‌ شدن برای عرضه‌ی یک گوشی هوشمند جدید از سری a، یعنی پیکسل ۹a است که بر اساس افشاگری‌های اخیر، بلندتر و عریض‌تر از مدل قبلی خود، پیکسل ۸a خواهد بود.

جزئیات

به گفته‌ی منبع داخلی مشهور، @OnLeaks، ابعاد این دستگاه جدید ۱۵۴.۷ x 73.2 x 8.9 میلی‌متر خواهد بود که کمی بزرگ‌تر از پیکسل ۸a با ابعاد ۱۵۲.۱ x 72.7 x 8.9 میلی‌متر می‌باشد. انتظار می‌رود که پیکسل ۹a به یک نمایشگر OLED بزرگ‌تر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود و در چهار رنگ پورسلین، آبسیدین، پئونی و آیریس عرضه شود.

راستی… به نظر می‌رسد ابعادی که من سه هفته پیش درباره #Google #Pixel9a فاش کردم ۱۰۰ درصد دقیق نبودند، چرا که اخیرا اطلاعات به‌روزتری دریافت کرده‌ام که کمی متفاوت هستند. ۱۵۴.۷ x 73.2 x 8.9 میلی‌متر (۹.۴ میلی‌متر با احتساب حلقه‌ی دوربین عقب باریک) ابعاد جدید می‌باشند…

احتمالا این گوشی هوشمند با پردازنده‌ی Tensor G4 و سیستم‌ عامل اندروید ۱۵ عرضه خواهد شد. قابلیت‌های دوربین نیز می‌تواند شامل گزینه‌های محبوبی مانند Magic Eraser و Photo Unblur باشد. انتظار می‌رود پیکسل ۹a در اواسط مارس ۲۰۲۵ با قیمت حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار به فروش برسد. این عرضه‌ی زودهنگام ممکن است به دلیل برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی پیکسل ۱۰ در آگوست ۲۰۲۵ باشد تا گوگل با دیگر عرضه‌های بزرگ پاییزی رقابت نکند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید