به‌روزرسانی جدید Samsung Health امکان اسکن بارکدهای غذا برای ردیابی کالری را فراهم کرد - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید Samsung Health امکان اسکن بارکدهای غذا برای ردیابی کالری را فراهم کرد - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید Samsung Health امکان اسکن بارکدهای غذا برای ردیابی کالری را فراهم کرد

فرزاد اسرافیلی
۲ آبان ۱۴۰۳ - 10:27
به‌روزرسانی جدید Samsung Health

به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Samsung Health منتشر شده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند بارکدهای غذا را برای ردیابی کالری اسکن کنند.

سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی بزرگ برای Samsung Health، این اپلیکیشن را به یک پلتفرم مدیریت سلامت بی نقص تبدیل کرده است. اکنون امکان دسترسی به سوابق پزشکی از کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها از طریق مشارکت با پلتفرم b.well Connected Health برای کاربران فراهم شده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی داروها و رژیم غذایی روزانه خود را کنترل کنند.

همچنین بر اثر این به‌روزرسانی، ویژگی Medical Records، اعلان‌ها، نکات تست پزشکی و آمار را بر اساس داده‌های کاربر ارائه می‌دهد. بیماران نیز قادر به مشاهده نتایج آزمایشات، واکسیناسیون‌ و نسخه‌ها خواهند بود.

لازم به ذکر است در حال حاضر قابلیت ردیابی دارو برای کاربران در ایالات متحده، کره جنوبی، هند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و لهستان فعال شده است. بدین ترتیب با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health می‌توان بارکدهای غذا را به سرعت اسکن کرده و به راحتی غذاها را ثبت و کالری را ردیابی کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید