پوکو M7 پرو ۵G یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 
پوکو M7 پرو ۵G یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد - تکفارس 

پوکو M7 پرو ۵G یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شد

فرزاد اسرافیلی
۱ آبان ۱۴۰۳ - 10:33
عرضه پوکو M7 پرو 5G

گوشی جدید پوکو M7 پرو ۵G با دریافت چندین گواهی جهانی خود را یک قدیم به عرضه جهانی نزدیک‌تر کرده است.

پوکو M6 پرو ۵G آخرین مدل گوشی پوکو محسوب می‌شود که در آگوست سال ۲۰۲۳ روانه بازار شد و از آن زمان تا حالا شاهد عرضه گوشی جدید نبوده‌ایم. اما این پایان کار نیست و قرار است به زودی شاهد عرضه پوکو M7 پرو ۵G باشیم. به گزارش خبرگزاری‌ها، گوشی پوکو M7 پرو ۵G با کسب تعداد زیادی گواهینامه‌های مختلف راه خود را برای عرضه در بازارهای جهانی هموار کرده است.

پوکو M7 پرو ۵G به تازگی در پلتفرم‌های صدور گواهینامه IMDA در سنگاپور، SDPPI در اندونزی و همچنین FCC در ایالات متحده دیده شده است. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل ۲۴۰۹FPCC4G است و حرف “G” در انتهای آن به عرضه جهانی اشاره دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نام این گوشی در گواهی SDPPI تأیید نشده است، که البته نیازی هم نیست زیرا پیش از این پایگاه داده GSMA IMEI به نام این گوشی اشاره کرده بود.

عرضه پوکو M7 پرو 5G

پیش از این شایعه شده بود گوشی پوکو M7 پرو ۵G نغییر نام تجاری ردمی نوت ۱۴ ۵G می‌باشد. با توجه به گواهینامه‌های یاد شده، این گوشی از NFC، LTE، ۵G، بلوتوث، و وای‌فای آنبورد پشتیبانی کرده و حداقل از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

اگر واقعاً پوکو M7 پرو ۵G همان ردمی نوت ۱۴ ۵G باشد، پس می‌توان انتظار داشت دارای صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲۱۰۰ نیت خواهد بود. این گوشی همچنین مجهز به تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا، تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۱۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی از دیگر ویژگی‌های پوکو M7 پرو ۵G می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید