شایعه: گوگل پیکسل 9a بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد بود - تکفارس
شایعه: گوگل پیکسل 9a بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد بود - تکفارس

شایعه: ابعاد گوگل پیکسل ۹a بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد بود

امین باقری
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 16:00
ابعاد گوگل پیکسل 9a

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک افشاگر معروف، گوشی میان‌رده بعدی گوگل حتی بزرگ‌تر از آنچه قبلا گزارش شده بود خواهد بود. به همین دلیل، گوگل پیکسل ۹a که در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود، احتمالا نسبت به مدل قبلی یعنی پیکسل ۸a، ابعاد بسیار بزرگ‌تری خواهد داشت.

افشاگری به نام @OnLeaks جزئیات جدیدی درباره پیکسل ۹a منتشر کرده است که به عنوان گوشی میان‌رده بعدی گوگل شناخته می‌شود. در حالی که این دستگاه باید جایگزین پیکسل ۸a (که در حال حاضر با قیمت ۴۹۹ دلار در آمازون موجود است) شود، در چندین زمینه با مدل قبلی خود متفاوت خواهد بود.

شایعه: گوگل پیکسل 9a بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد بود - تکفارس

گزارش شده است که پیکسل ۹a دارای طراحی جدید در قسمت پشتی و طراحی دوربین متفاوتی خواهد بود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، این دستگاه تقریبا هیچ محفظه دوربینی ندارد. با این حال، گفته می‌شود که این طراحی جدید به بهای بزرگ‌تر شدن کلی دستگاه خواهد بود. طبق گفته @OnLeaks، اندازه پیکسل ۹a از آنچه او قبلا انتظار داشت نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه در واقع اندازه‌ای برابر با ۱۵۴.۷ x 73.2 x 8.9 میلی‌متر خواهد داشت که نسبت به ادعای قبلی این افشاگر بلندتر، عریض‌تر و ضخیم‌تر است. به همین دلیل، پیکسل ۹a ممکن است ۲.۶ میلی‌متر بلندتر و ۰.۵ میلی‌متر عریض‌تر از پیکسل ۸a باشد، در حالی که همان ضخامت ۸.۹ میلی‌متری را حفظ می‌کند. با این حال، محفظه دوربین، هرچند تقریبا وجود ندارد، ۰.۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

انتظار می‌رود که پیکسل ۹a در مارس ۲۰۲۵ عرضه شود، که دو ماه قبل از سالگرد مدل قبلی خود می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید