شایعه: سری ردمی K80 شیائومی شامل یک مدل کامپکت خواهد بود - تکفارس 
شایعه: سری ردمی K80 شیائومی شامل یک مدل کامپکت خواهد بود - تکفارس 

شایعه: سری ردمی K80 شیائومی شامل یک مدل کامپکت خواهد بود

محمدامین حیدری
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 12:13
مدل کامپکت سری ردمی K80

در حالی که شیائومی خود را برای عرضه سری ردمی K80 آماده می‌کند، اکنون یک افشاگر مدعی شده که این سری شامل یک مدل کامپکت با نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود.

انتظار می‌رود این مدل به یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز باشد. براساس اطلاعات موجود در پست یک افشاگر، پرچمدار کامپت شیائومی ممکن است با تراشه دایمسنیتی ۹۴۰۰ در اواخر امسال راهی بازار شود. علاوه‌بر این، نسخه دیگری از آن احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه خواهد شد. باتوجه به تگ‌هایی که این افشاگر در پست خود استفاده کرده است، هردو گوشی اشاره شده عضوی از سری ردمی K80 شیائومی خواهند بود.

مدل کامپکت سری ردمی K80

درصورتی که چنین ادعایی درست باشد، برند ردمی انتخاب جالبی در زمینه استفاده از پردازنده‌های مدیاتک و کوالکام برای گوشی‌های آینده خود خواهد داشت. شیائومی در حال حاضر روی عرضه سری استاندارد ردمی K80 تمرکز دارد که انتظار می‌رود ماه آینده این کار را انجام دهد. این سری حداقل شامل دو مدل معمولی و پرو خواهد بود که به ترتیب از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ الیت بهره می‌برند.

درصورتی که گوشی کامپکت شیائومی با تراشه دایمسنیتی ۹۴۰۰ عضوی از سری ردمی K80 باشد، ممکن است شاهد عرضه آن به همراه سایر مدل‌های این سری در ماه نوامبر باشیم. در حال حاضر، جزئیات موجود درباره مدل کامپت سری جدید شیائومی تنها حدس و گمان هستند و باید منتظر بمانیم تا این شرکت به‌طور رسمی آن‌ها را تائید کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید