امکان افزودن آهنگ‌ها از اینستاگرام به اسپاتیفای فراهم شد - تکفارس 
امکان افزودن آهنگ‌ها از اینستاگرام به اسپاتیفای فراهم شد - تکفارس 

امکان افزودن آهنگ‌ها از اینستاگرام به اسپاتیفای فراهم شد

فرزاد اسرافیلی
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 13:56
افزودن آهنگ‌ها از اینستاگرام به اسپاتیفای

به تازگی ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است که بر اساس آن کاربران قادر خواهند بود آهنگ‌های موجود در پست‌ها و ریلزها را مستقیماً به برنامه پخش صدای اسپاتیفای اضافه کنند.

امروزه ویدیوهای کوتاه در بین مخاطبان بسیار رایج شده‌ است و شاهد انتشار روزافزون آهنگ‌ها و هنرمندان جدید در برنامه‌هایی مانند تیک تاک و اینستاگرام هستیم. به گزارش وبگاه خبری ۹to5Mac، به تازگی قابلیت یکپارچه شدن اینستاگرام و اسپاتیفای فراهم شده است. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود آهنگ‌های موجود در پست‌ها و ریلز ایسنتاگرام را مستقیماً به برنامه پخش صدای اسپاتیفای اضافه کنند. در صورتی که آهنگ موجود در پست در پایین صفحه پیوند داشته باشد، روی نام آهنگ ضربه بزنید تا به صفحه پیش نمایش صوتی آن بروید. در آنجا، دکمه جدید Add را با لوگوی اسپاتیفای شماهده خواهید کرد.

با کلیک بر روی Add، آهنگ مورد نظر به بخش “Liked Songs” در کتابخانه اسپاتیفای افزوده می‌شود. اولین باری که این کار را انجام می‌دهید باید حساب اسپاتیفای خود را به اینستاگرام خود لینک دهید، در دفعات بعدی تنها با یک ضربه عملیات انجام می‌شود. در حال حاضر این ویژگی در دسترس همه کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. در ماه آگوست، الساندرو پالوزی، یکی از توسعه‌دهندگان گوشی همراه، نوع دیگری از ادغام بین این دو برنامه را کشف کرد که بر اساس آن این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم می‌شد آهنگی که گوش می‌دهند را به صورت زنده در اسپاتیفای به اشتراک بگذارند. این ویژگی به صورت Note یا همان یادداشت در بالای تصویر پروفایل شما نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است تیک تاک نیز از سال گذشته قادر به اضافه کردن آهنگ های موجود در ویدیوها را به کتابخانه پخش موسیقی را دارد. این ویژگی نه تنها با اسپاتیفای، بلکه با اپل موزیکو آمازون موزیک نیز سازگار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید