یوتیوب در حال آزمایش نسخه جدیدی از اشتراک خود است - تکفارس
یوتیوب در حال آزمایش نسخه جدیدی از اشتراک خود است - تکفارس

یوتیوب در حال آزمایش نسخه جدیدی از اشتراک ارزان‌تر خود است

امین باقری
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 13:24
اشتراک پریمیوم لایت

یوتیوب در حال آزمایش تغییراتی در سطح اشتراک پریمیوم لایت است. این هفته، چندین اسکرین‌شات‌ از کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و امروز یکی از نمایندگان گوگل تایید کرد که این طرح در کشورهای استرالیا، آلمان و تایلند در حال آزمایش است.

یوتیوب در حال آزمایش نسخه جدیدی از اشتراک خود است - تکفارس

این نسخه جدید دارای تبلیغات محدود خواهد بود، که طبق توضیحات جزئی آن، بیشتر ویدیوها بدون تبلیغ خواهند بود، اما ممکن است تبلیغات ویدیویی روی محتوای موسیقی و شورتز و تبلیغات غیر مزاحم هنگام جستجو و مرور همچنان پخش شوند.

نسخه اولیه اشتراک پریمیوم لایت از سال ۲۰۲۱ در اروپا شروع به آزمایش شد، اما تنها چند سال دوام آورد و این پلتفرم ویدیویی در اکتبر ۲۰۲۳ این گزینه را حذف کرد. تنها مزیت این طرح حذف تمامی تبلیغات بود و گزینه‌های مشاهده آفلاین یا پس‌زمینه‌ای که در اشتراک پریمیوم عادی وجود دارد، ارائه نمی‌شد.

قیمت‌ این اشتراک در استرالیا برای پریمیوم لایت ماهانه ۹ دلار است، در حالی که دسترسی کامل به پریمیوم ماهانه ۱۷ دلار هزینه دارد. این قیمت مشابه هزینه‌های نسخه اولیه لایت است که تقریبا نصف قیمت طرح‌های عادی بود. با هزینه‌های فعلی اشتراک یوتیوب (ماهانه ۱۴ دلار برای اشتراک فردی یا ۲۳ دلار برای گزینه خانوادگی) داشتن گزینه‌ای میانی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید