گوشی آنر X7c به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 
گوشی آنر X7c به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

گوشی آنر X7c به طور رسمی رونمایی شد

فرزاد اسرافیلی
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 12:45
رونمایی از گوشی آنر X7c

شرکت آنر به طور رسمی از گوشی X7c با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ و صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی رونمایی کرد.

آنر از گوشی جدید و بادوام خود به نام آنر X7c به طور رسمی رونمایی شد رونمایی کرده است. این گوشی دارای گواهی IP64 برای مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و همچنین دارای گواهی پنج ستاره SGS برای مقاوم در برابر سقوط است.

آنر X7c دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ × ۱۶۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. روشنایی این صفحه نمایش می‌تواند تا حداکثر ۸۵۰ نیت برسد.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۸۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ ۳۵ وات می‌باشد. آنر X7c در قسمت پشتی خود یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلو تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه ۴G LTE، وای فای ۱۵ و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد. گوشی آنر X7c همچنین دارای بلندگوی دوگانه استریو، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و  سنسور اثر انگشت می‌باشد. لازم به ذکر است این گوشی در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید مهتابی روانه بازار خواهد شد.

رونمایی از گوشی آنر X7c

قیمت مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی گوشی آنر X7c برابر با ۳۹۹.۹۹ منات آذربایجان معادل حدود ۲۳۶ دلار تعیین شده است. انتظار می‌رود به زودی عرضه این گوشی به سایر کشورها نیز صورت گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید