One UI 7.0 بزرگترین بروزرسانی سامسونگ خواهد بود - تکفارس
One UI 7.0 بزرگترین بروزرسانی سامسونگ خواهد بود - تکفارس

رابط کاربری One UI 7.0 بزرگترین بروزرسانی سامسونگ خواهد بود

امین باقری
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 17:14
رابط کاربری One UI 7

سامسونگ در ابتدا قصد داشت نسخه بتای One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ را در اواخر جولای ۲۰۲۴ منتشر کند، اما این نسخه بتا هنوز عرضه نشده است. به گفته Ice Universe، افشاگر مشهور، این تأخیر ممکن است به نفع کاربران باشد، زیرا One UI 7.0، به‌ ویژه از لحاظ پایداری سیستم، انیمیشن‌ها و تغییر روان‌تر صفحات، مهم‌ترین بروزرسانی در تاریخ سامسونگ خواهد بود.

One UI 7 بزرگ‌ترین پیشرفت در تاریخ رابط کاربری One UI یا حتی کل نرم‌افزار سامسونگ است. اما اگر می‌خواهید تجربه‌ای قدرتمند از One UI 7 داشته باشید، بهتر است نسخه ۱۶ گیگابایتی گلکسی S25 اولترا را تهیه کنید. این گوشی مجهز به قوی‌ترین تراشه و حافظه‌ای بزرگ خواهد بود. @UniverseIce

جزئیات

گوشی گلکسی S25 احتمالا با رابط کاربری One UI 7.1 عرضه خواهد شد که به دلیل استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴، عملکرد بهتری را به ارمغان خواهد آورد. Ice Universe به روان بودن One UI 6 امتیاز ۶۰، به One UI 7 روی گلکسی S24 امتیاز ۸۵، و به گلکسی S25 امتیاز ۹۲ را داده است.

نسخه بتای One UI 7.0 برای سری گلکسی S24 تا پایان سال در برخی کشورها عرضه خواهد شد و نسخه پایدار در اوایل ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. سامسونگ همچنین شروع به بروزرسانی تلویزیون‌های هوشمند خود به One UI کرده است که باعث تعجب کاربران شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید