گوشی ریلمی P1 اسپید ​​با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ Energy معرفی شد -
گوشی ریلمی P1 اسپید ​​با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ Energy معرفی شد -

گوشی ریلمی P1 اسپید ​​با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ Energy معرفی شد

فرزاد اسرافیلی
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 16:12
ریلمی P1 اسپید ​​با تراشه دیمنسیتی 7300 Energy

شرکت ریلمی دیروز به طور رسمی از گوشی ریلمی P1 اسپید ​​با تراشه دیمنسیتی 7300 Energy و نمایشگر OLED رونمایی کرد.

ریلمی P1 اسپید ​​سومین عضو از سری ریلمی P می‌باشد که دیروز به طور رسمی در هند معرفی شد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ Energy و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی است. در قسمت پشتی این گوشی هوشمند، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل بریدگی سوراخ نمایشگر قرار دارد.

ریلمی P1 اسپید به طور پیش فرض با رابط کاربری realme UI 5.0 و اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. این دستگاه در مدل‌های ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و از افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت microSD داخلی پشتیبانی می‌کند. جک ۳.۵ میلی متری صدا، بلندگوهای استریو و گواهی IP65 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب از دیگر ویژگی‌های گوشی ریلمی P1 اسپید می‌باشد.

ریلمی P1 اسپید ​​در رنگ‌های آبی و تیتانیومی عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند با قیمت معادل ۲۱۵ دلار و نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۲۵۰ دلار بفروش خواهد رفت. این گوشی هوشمند ابتدا در هند در مورخ ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۹ مهر ماه از فروشگاه آنلاین رسمی Realme و Flipkart قابل خرید خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید