گلکسی S25 FE سامسونگ احتمالا با بدنه باریک‌تری عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی S25 FE سامسونگ احتمالا با بدنه باریک‌تری عرضه می‌شود - تکفارس 

گلکسی S25 FE سامسونگ احتمالا با بدنه باریک‌تری عرضه می‌شود

محمدامین حیدری
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 13:11
گلکسی S25 FE سامسونگ

تنها سه ماه تا عرضه گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ باقی مانده و حالا گزارشی تازه نشان می‌دهد نسل بعدی آن، یعنی گلکسی S25 FE، احتمالا با بدنه باریک‌تری عرضه خواهد شد.

اگرچه سامسونگ گوشی گلکسی S22 FE را در سال ۲۰۲۲ عرضه نکرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته تا هر سال گوشی‌های سری Fan Edition را روانه بازار کند. براساس گزارش وب‌سایت TheElec، گوشی گلکسی S25 FE قرار است در سال ۲۰۲۵ با طراحی باریک‌تری نسبت به گلکسی S24 FE (8 میلیمتر) عرضه شود.

البته ضخامت دقیق محصول آینده سامسونگ مشخص نیست، اما این شرکت احتمالا تلاش خواهد کرد تا آن را با عملکردی مشابه گلکسی S24 ( 7.6 میلیمتر) راهی بازار کند. برای ارائه چنین عملکردی، ممکن است شاهد استفاده از یک باتری باریکتر و پهن‌تر در گلکسی S25 FE باشیم که نیاز به ایجاد تغییراتی در طراحی داخلی دستگاه دارد. علاوه‌بر این، گوشی نام‌برده احتمالا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی مشابه آنچه که در گلکسی S24 FE به‌کار رفته است، برخوردار خواهد بود.

با این حال، مشخص نیست که سامسونگ از چه تراشه‌ای در گوشی آینده خود استفاده خواهد کرد. از تراشه‌هایی که ممکن است در گلکسی S25 FE استفاده شوند می‌توان به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ الیت اشاره کرد. همچنین درصورتی که سامسونگ عملکرد تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ را تا پایان سال آینده بهبود دهد، می‌توان آن را نیز یکی از گزینه‌های احتمالی دانست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید