گوشی گلکسی S25 FE با تراشه دیمنسیتی عرضه می‌شود - تکفارس 
گوشی گلکسی S25 FE با تراشه دیمنسیتی عرضه می‌شود - تکفارس 

گوشی گلکسی S25 FE با تراشه دیمنسیتی عرضه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 10:09
گلکسی S25 FE با تراشه دیمنسیتی 9400

بنا به گزارشات، گوشی گلکسی S25 FE با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ روانه بازار خواهد شد و بقیه مدل‌های سری S25 با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شوند.

این روزها نوع تراشه استفاده شده در خانواده گلکسی S25 جدید سامسونگ تنور شایعات را داغ کرده است. پیش از این خبری درز کرده بود مبنی بر اینکه عملکرد تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ به قدری پایین و نامیدکننده بود که سامسونگ تصمیم به استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون برای خانواده گلکسی S25 گرفت. اما سپس اعلام شد احتمال استفاده سامسونگ از دیمنسیتی ۹۴۰۰ برای گوشی‌های جدید خود نیز وجود دارد.

امروز شایعه جدید منتشر شده است مبنی بر اینکه تنها گوشی گلکسی S25 FE از تراشه دیمنسیتی استفاده می‌کند. البته در این بین مذاکراتی میان سامسونگ و مدیاتک در خصوص گوشی‌های سری S25 انجام شده است. با این حال گفته می‌شود مدل‌های +S25، S25 و S25 اولترا به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهند بود و تنها در مدل FE از تراشه دیمنسیتی استفاده خواهد شد، مگر اینکه سامسونگ تصمیم بگیرد از تراشه‌های قدیمی‌تر و مقرون به صرفه‌تر شرکت تایوانی استفاده کند.

بنابراین، اگر تصمیم سامسونگ چنین باشد، احتمال بهره مندی از تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ برای گوشی‌های جدید گلکسی زد فولد و فلیپ که قرار است تابستان آینده روانه بازار شوند وجود دارد. تا آن موقع هم سامسونگ می‌تواند مشکلات عملکرد خود را برطرف سازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید