مرورگر Arc Search برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد - تکفارس 
مرورگر Arc Search برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد - تکفارس 

مرورگر Arc Search برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

محمدامین حیدری
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 13:07
مرورگر Arc Search گوشی‌های اندرویدی

پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام مرورگر Arc Search برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد که دارای قابلیت‌های جذابی همچون جستجو توسط هوش مصنوعی و مسدودسازی تبلیغات است.

اکنون کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند این مرورگر را در قالب یک نسخه بتای باز دانلود کنند؛ پیش از این، توسعه دهندگان نسخه اندرویدی آن را در ماه آگوست منتشر کرده بودند. مرورگر Arc Search توسط شرکت The Browser Company برای ارائه گزینه‌های شخصی‌سازی بهتر نسبت به رقبا توسعه یافته است.

این اپلیکیشن همچنین دارای یک قابلیت هوش مصنوعی به نام “Browse for me” می‌باشد که جهت بررسی درخواست شما به جستجو در اینترنت می‌پردازد و خلاصه‌ای از نتایج را براساس منابع ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر مرورگر Arc Search برای گوشی‌های اندرویدی می‌توان به بایگانی خودکار تب‌های قدیمی، مسدودسازی تبلیغات به‌صورت پیش‌فرض و حذف پاپ‌آپ‌هایی که داده‌های کاربر را ردیابی می‌کنند، اشاره کرد.

اگرچه این برنامه ابتدا به عنوان یک مرورگر دسکتاپ برای دستگاه‌های مک اپل منتشر شد، اما دستگاه‌های iOS و ویندوز نیز به ترتیب در ماه ژانویه و آوریل آن را دریافت کردند. جاش میلر، موسس و مدیر شرکت The Browser Company در گفتگو با وب‌سایت The Verge اعلام کرده است که تصمیم دارد یک محصول پولی را عرضه کند که برخی قابلیت‌های جدید را به مرورگر این شرکت اضافه می‌کند.

او در ادامه افزود که مرورگر Arc Search یک برنامه همراه برای محصول دستکاپ آن‌ها به شمار می‌رود، اما هدف این شرکت انتشار این مرورگر برای دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید