تصاویری از گوشی اوپو فایند X8 با طراحی مشابه آیفون ۱۶ پرو فاش شد - تکفارس 
تصاویری از گوشی اوپو فایند X8 با طراحی مشابه آیفون ۱۶ پرو فاش شد - تکفارس 

تصاویری از گوشی اوپو فایند X8 با طراحی مشابه آیفون ۱۶ پرو فاش شد

محمدامین حیدری
۷ مهر ۱۴۰۳ - 13:17
اوپو فایند X8

به‌تازگی تصاویر جدیدی از گوشی اوپو فایند X8 به بیرون درز کرده‌اند که نشان می‌دهند طراحی آن شباهت زیادی به گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و وان پلاس اوپن دارد.

شرکت اوپو نسل جدیدی از سری پرچمدار فایند X را در اواخر زمستان یا اوایل بهار عرضه کرد؛ البته اولین گوشی فایند X در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. در حالی که شش ماه از زمان معرفی دو گوشی X7 و X7 اولترا می‌گذرد، اطلاعات فاش شده در رابطه با گوشی فایند X8 نشان می‌دهد که شرکت اوپو قصد دارد نسل جدیدی از سری پرچمدار خود را در پاییز رونمایی کند.

مدیر محصول اوپو دیروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو گوشی فایند X8 را با آیفون ۱۶ پرو مقایسه کرد؛ البته اوپو تاکنون این گوشی را به‌طور رسمی معرفی نکرده است. با این حال، او قسمت جلویی دستگاه را به نمایش گذاشت که به‌نظر می‌رسد دارای حاشیه‌های باریکتری نسبت به آیفون ۱۶ پرو است اما شعاع گوشه‌های آن سطحی‌تر از پرچمدار کامپکت اپل است.

علاوه‌بر این، عکسی از طراحی پنل پشتی اوپو فایند X8 فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی از جزیره دوربین هشت ضلعی برخوردار نمی‌باشد. شرکت اوپو از طراحی دایره‌ای ماژول دوربین که در فایند X7 و X7 اولترا به کار برده بود، در گوشی جدید خود نیز استفاده کرده اما چیدمان سنسورها را تغییر داده است. براین اساس، سیستم دوربین سه‌گانه اوپو فایند X8 به لطف وجود لوگوی Hasselblad در مرکز آن شبیه به گوشی فایند N3 و وان پلاس اوپن شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید