تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس
تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

امین باقری
۳ مهر ۱۴۰۳ - 11:39
جعبه گشایی گلکسی S24 FE

بر اساس شایعات قبلی، گلکسی S24 FE سامسونگ قرار بود در ماه آینده معرفی شود، اما هفته گذشته خبرهایی مبنی بر عرضه آن در همین هفته منتشر شد، که البته هنوز اتفاق نیفتاده است. در همین حال، افشای جزئیات درباره این گوشی همچنان ادامه می‌یابد.

ایوان بلس، یکی از افشاگران مشهور، ویدیوی رسمی جعبه گشایی این گوشی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است. این ویدیو نشان می‌دهد که جعبه بسیار ساده‌ای دارد که از جنس مقوای مشکی است. شارژری درون جعبه وجود ندارد، اما شما احتمالا انتظار آن را نداشتید. S24 FE در رنگ‌های آبی، گرافیتی، خاکستری، نعناع و زرد عرضه خواهد شد.

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس

این ویدیو همچنین قول می‌دهد که قوی‌ترین دوربین در سری گلکسی FE، با پرتره‌های خیره‌کننده در نور کم در این گوشی تعبیه شده است. سیستم دوربین شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابر و ۸ مگاپیکسل، و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی می‌شود.

در بخش پردازش، تراشه اگزینوس ۲۴۰۰e سامسونگ قرار گرفته است که در واقع نسخه فرکانس پایین‌تر تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ است. نمایشگر ۶.۷ اینچی با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت و پوشش Gorilla Glass Victus+ از دیگر مشخصات آن است. باتری این گوشی نیز ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

این دستگاه با استاندارد IP68 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و از هوش مصنوعی Galaxy AI پشتیبانی می‌کند. بر اساس یک افشای دیگر، قیمت این گوشی در ایالات متحده از ۶۴۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. اگر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی را می‌خواهید، باید ۷۰۹ دلار پرداخت کنید. این قیمت نسبت به گلکسی S23 FE سال گذشته ۵۰ دلار افزایش داشته است.

شایان ذکر است که اوایل ماه جاری، شایعاتی مشابه درباره افزایش قیمت این گوشی در اروپا منتشر شد، که حاکی بود قیمت آن ۵۰ یورو گران‌تر از مدل قبلی پیش‌بینی شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید