رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی M55s 5G - تکفارس 
رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی M55s 5G - تکفارس 

رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی M55s 5G

فرزاد اسرافیلی
۲ مهر ۱۴۰۳ - 16:39
رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی M55s 5G

سامسونگ طبق وعده‌ای که داده بود از گوشی گلکسی M55s 5G با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED رونمایی کرد.

سامسونگ همانطور که وعده داده بود، گوشی هوشمند جدید سری گلکسی M را با نام گلکسی M55s 5G معرفی کرد. طراحی این گوشی هوشمند با M55 متفاوت است، اما در سایر بخش‌ها ویژگی‌های مشابهی دارد.

گلکسی M55s دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح +FHD، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، اسکنر اثر انگشت داخلی و یک ناچ است. این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. علاوه بر این، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS، دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین کوچک ۲ مگاپیکسلی و حالت عکاسی در شب از دیگر مشخصات این گوشی است.

گلکسی M55s مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بوده و با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با شارژ سریع ۴۵ واتی قابل شارژ است و با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 روانه بازار می‌شود. گلکسی M55s از ویژگی‌هایی مانند Samsung Knox Vault، Quick Share و Voice Focus که کیفیت صدا را در حین تماس بهبود می‌بخشد نیز پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است قیمت گوشی گلکسی M55s حدود ۲۳۹ دلار تعیین شده است و از ۲۶ سپتامبر مصادف با ۵ مهر فعلا فقط در هند عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید