رندرهای گلکسی اس ۲۵ پلاس فاش شد - تکفارس 
رندرهای گلکسی اس ۲۵ پلاس فاش شد - تکفارس 

رندرهای گلکسی اس ۲۵ پلاس فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - 11:33
رندرهای گلکسی اس 25 پلاس

به تازگی یکی از افشاگران خوش نام رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس را منتشر کرده‌اند که باز طراحی ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد.

به تازگی یک افشاگر محبوب تعدادی رندر جدید از سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس را فاش کرده است. از نظر طراحی، از همان ماژول دوربین موجود در SKUهای گلکسی اس ۲۵ بهره مند است، در سایر همان مشخصات مدل قبلی را حفظ کرده است.

@OnLeaks افشاگر نام آشنا با همکاری وبگاه خبری Android Headlines، تصاویری از گلکسی اس ۲۵ پلاس سامسونگ را منتشر کرده است. در همان ابتدا، مشخص است که تنها تغییرات مربوط به بازطراحی ماژول‌های دوربین و حلقه بزرگ دوربین در این گوشی هوشمند است. در بقیه بخش‌ها، همان طراحی اصلی پرچمدار گلکسی مورد استفاده قرار گرفته است.

حاشیه‌های گلکسی اس ۲۵ پلاس نسبت به اس ۲۴ پلاس کمی کوچک‌تر شده و ابعاد آن ۱۵۸.۴ در ۷۵.۷ میلی‌متر در ۷.۳ میلی‌متر می‌باشد. بدین ترتیب ضخامت گلکسی اس ۲۵ پلاس در مقایسه با مدل قبلی کمی نازک‌تر شده است. به تازگی شایعی منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد از همان باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی در هر دو گوشی اس ۲۵ پلاس و اس ۲۴ پلاس استفاده کند و شاهد ارتقا باتری در این مدل‌ها نخواهیم بود، دقیقاً مانند گلکسی اس ۲۵ اولترا که تقریباً نیم دهه است هنوز باتری آن ارتقا نیافته است.

لازم به ذکر است گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس با حسگرهای دوربین جدید سونی، صفحه نمایش ۱۴۴۰ پیکسلی با فرکانس ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و با قابلیت‌های هوش مصنوعی وارد بازار می‌شود. شایعات ضد و نقیض زیادی در مورد استفاده سامسونگ از تراشه Exynos 2500 در مدل های جدید به گوش می‌رسد که فعلا تایید نشده است.

در قسمت زیر می‌توانید رندرهای فاش شده سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس را مشاهده فرمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید