گوشی ردمی ۱۴R 5G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ردمی ۱۴R 5G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد - تکفارس 

گوشی ردمی ۱۴R 5G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد

فرزاد اسرافیلی
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - 09:31
گوشی ردمی 14R 5G

شیائومی مدل جدیدی از سری ردمی به نام ردمی ۱۴R 5G را معرفی کرده است که بر قابلیت اطمینان و کاربردپذیری تمرکز دارد.

شیائومی از گوشی ردمی ۱۴R 5G رونمایی کرد. این گوشی به منظور ارائه قابلیت‌های اساسی مورد نیاز کاربران با تمرکز بر قابلیت اطمینان و کاربردی بودن طراحی شده است.

ردمی ۱۴R 5G دارای صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی با وضوح ۱۶۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بهره می‌برد که نسبت به دیمنسیتی +۶۱۰۰ مورد استفاده در نسخه ۱۳R ارتقا یافته است. گوشی ردمی ۱۴R 5G دارای باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی بوده و برای استفاده یک روز کامل طراحی شده است. اگرچه این گوشی برای پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی رتبه بندی شده است، اما شارژر ۱۰ واتی در جعبه خود دارد.

ردمی ۱۴R 5G دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. این دوربین‌ها جزو دوربین‌های رده بالا محسوب نمی‌شود و بیشتر برای گرفتن عکس‌های معمولی و برقراری تماس‌های ویدیویی مناسب هستند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت، قابلیت دو سیم‌کارت، پشتیبانی از مموری کارت microSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک بلندگو اشاره کرد. این دستگاه با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. وزن این گوشی هوشمند بسته به جنس آن از ۲۰۵.۳۹ گرم تا ۲۱۲.۳۵ گرم متغیر بوده و ابعاد آن  171.88 در ۷۷.۸ در ۸.۲۲ میلی متر می‌باشد.

قیمت گوشی ردمی ۱۴R 5G حدود ۱۰۹۹ یوان معادل ۱۵۵ دلار بوده و مدل چرم آن در رنگ سبز، مدل شیشه‌ای در رنگ‌های مشکی و بنفش و مدل پلاستیک در رنگ آبی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید