ببینید: تصاویر واقعی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر واقعی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر واقعی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد

محمدامین حیدری
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - 12:13
شیائومی 14T و 14T پرو

در حالی که انتظار می‌رود دو گوشی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو به‌زودی معرفی شوند، اکنون تصاویر واقعی این گوشی‌ها با طراحی مشابه نسل قبل فاش شده است.

این تصاویر از ویدیوی کوتاهی که اخیرا در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شده بود، گرفته شده‌اند و نمای پشتی دو گوشی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو را نشان می‌دهند؛ البته ویدیوی این دو گوشی از تیک تاک حذف شده است. باتوجه به تصاویر منتشر شده، سری شیائومی ۱۴T از زبان طراحی نسل قبل پیروی می‌کند. با این حال، ماژول دوربین آن‌ها اکنون ظاهر ساده‌تری دارد و از طراحی مربعی‌شکل با گوشه‌های گرد بهره می‌برد.

اگرچه تشخیص طراحی دو گوشی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو از روی این تصاویر سخت است اما به‌نظر می‌رسد که شیائومی برای پشت و فریم مدل پرو از طراحی تخت استفاده کرده است. آن‌طور که پیداست، قاب پشتی شیائومی ۱۴T پرو از جنس شیشه مات با روکش براق است و از سوی دیگر، در پنل پشتی مدل معمولی از شیشه خمیده استفاده شده است.

البته ما مطمئن نیستیم که شیائومی ۱۴T پرو از طراحی تخت بهره می‌برد و ممکن است به جای آن، مدل معمولی دارای این طراحی باشد. همچنین به دلیل یکسان بودن اندازه نمایشگرهای این دو گوشی، تشخیص ابعاد آن‌ها دشوار است. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی در زمان معرفی سری ۱۴T می‌تواند ما را شگفت‌زده کند یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید