طراحی گوشی سامسونگ گلکسی M55s فاش شد - تکفارس 
طراحی گوشی سامسونگ گلکسی M55s فاش شد - تکفارس 

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی M55s فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - 16:14
طراحی گوشی سامسونگ گلکسی M55s

به تازگی رندرهایی از گوشی جدید سامسونگ گلکسی M55s به بیروز درز کرده است که طراحی منحصر به فرد آن را نشان می‌دهد.

سامسونگ گلکسی M55s ابتدا در ماه جولای پس از دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance خبرساز شد و سپس ماه گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

امروز، رندرهایی از این گوشی به بیرون درز کرده است که طراحی بسیار منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارد. در قسمت پشتی این گوشی سه بافت متمایز پلاستیکی دیده می‌شود. این طراحی به قدری جذاب است که حتی گلکسی اس ۲۴ اولترا هم نمی‌تواند چنین طراحی را به رخ مخاطبان بکشد.

مشخصات فنی گلکسی M55s بسیار شبیه به M55 و F55 است و تنها بخش متمایزکننده به طراحی آن مربوط می‌شود.

طبق منبع رندرهای فاش شده، M55s در نسخه پایه خود دارای ۸ گیگابایت رم، صفحه نمایش لمسی ۶.۶۷ اینچی با Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌باشد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین اولترا-واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی M55s می‌توان به ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، پشتیبانی از مموری microSD و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی اشاره کرد.

مشخصاتی که در بالا اعلام شد با مشخصات M55 و F55 یکسان هستند. بنابراین، در حال حاضر تنها تفاوت گلکسی M55s با بقیه در طراحی آن است. در هر صورت باید منتظر انتشار اخبار رسمی و جدید از این گوشی در آینده باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید