امکان اضافه کردن کامنت به استوری‌های اینستاگرام فراهم شد - تکفارس 
امکان اضافه کردن کامنت به استوری‌های اینستاگرام فراهم شد - تکفارس 

امکان اضافه کردن کامنت به استوری‌های اینستاگرام فراهم شد

محمدامین حیدری
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - 13:54
قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام ساعاتی پیش به‌طور رسمی اعلام کرد که امکان اضافه کردن کامنت به استوری‌های این شبکه اجتماعی جهت افزایش تعامل کاربران فراهم شده است.

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا کامنت‌ها را در منوی زیر استوری‌ها مشاهده کنند و بدون ایجاد بی‌نظمی در ظاهر محتوای منتشرشده، به بحث و گفتگو درباره آن بپردازند. این قابلیت نحوه تعامل مردم با استوری‌ها را فراتر از پیام‌های دایرکت تغییر می‌دهد و موجب می‌شود نظرات خود را درباره پست‌های اینفلوئنسرها بیان کنند.

کامنت‌گذاری در استوری‌های اینستاگرام

اینستاگرام در این خصوص اعلام کرده است که قابلیت اضافه کردن کامنت به استوری‌ها کاربران را ترغیب می‌کند تا راحت‌تر نظرات خود را بیان کنند. به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، بازدید کاربران از استوری‌ها و استفاده از پیام‌های دایرکت رشد قابل توجهی نسبت به پست‌های معمولی اینستاگرام داشته است و بخش اضافه کردن کامنت به استوری‌ها، تعامل کاربران این بخش را افزایش خواهد داد.

شایان ذکر است که مالک استوری می‌تواند قابلیت اضافه کردن کامنت به استوری‌های در استوری‌های اینستاگرام را غیرفعال کند. او همچنین قادر خواهد بود نظرات مربوط به استوری خود را محدود یا حذف کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید