گوشی ایمن گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ایمن گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

گوشی ایمن گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ معرفی شد

فرزاد اسرافیلی
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - 11:51
گلکسی کوانتوم 5

سامسونگ از گوشی گلکسی کوانتوم ۵ که نسخه ایمن‌تر گلکسی A55 محسوب می‌شود رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی کوانتوم ۵ را معرفی کرد. این گوشی، نسخه‌‎ ویژه و ایمن گلکسی A55 تلقی می‌شود که در مارس ۲۰۲۴ روانه بازار شد. امنیت بالا به همراه مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند تمامی توجهات را به خود جلب کرد.

گلکسی کوانتوم ۵ از تراشه رمزگذاری کوانتومی S2Q000 شرکت ID Quantique بهره‌مند است که امنیت گوشی را هنگام تراکنش‌هایی مالی از قبیل بانکداری آنلاین بیشتر می‌کند.

سامسونگ گلکسی کوانتوم ۵ مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد. این نمایشگر از فناوری HDR10 + پشتیبانی کرده و توسط محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود.

گلکسی کوانتوم 5

این گوشی دارای پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و با اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی تغذیه می‌کند.

در قسمت پشتی گوشی هوشمند دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در قسمت جلو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده‌اند. دوربین‌های جلو و عقب قادر به ضبط ویدیوهای ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۴K هستند.

گوشی هوشمند گلکسی کوانتوم ۵ با قیمت ۴۶۵ دلار تنها در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید