تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ مشخص شد

فرزاد اسرافیلی
۹ شهریور ۱۴۰۳ - 20:32
تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024

سامسونگ با انتشار تیزری جدید در یوتیوب تاریخ و مکان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۴ خود را فاش کرد.

با نزدیک شدن به فصل پاییز، ممکن است خیلی از کاربران انتظار وقوع رویدادهای بزرگ فناوری را نداشته باشند. اما این بار حقیقت چیز دیگری است. کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) یکی از مهمترین رویدادهای فناوری جهان محسوب می‌شود که به تازگی تاریخ برگزاری آن اعلام شده است.

سامسونگ همانند سال گذشته در یوتیوب به معرفی کنفرانس توسعه دهندگان خود پرداخته است. سامسونگ کنفرانس سالانه خود را در روز پنجشنبه، ۳ اکتبر ۲۰۲۴ مصادف با ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد کرد که نسبت به پارسال دو روز زودتر برگزار می‌شود. این کنفرانس در San Jose McEnery Convention Center در سن خوزه ایالات کالیفرنیا، از ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی به صورت زنده برگزار می‌شود.

کنفرانس امسال بیشتر بر روی نرم افزار، خدمات و پلتفرم‌ها تمرکز خواهد داشت. علاوه بر این، نمایشگاه امسال بیشتر به موضوعات هوش مصنوعی از جمله هوش مصنوعی دستگاه محور و هوش مصنوعی مسئولیت پذیر اختصاص خواهد یافت. از دیگر موضوعاتی که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان سامسونگ به آن خواهد پرداخت می‌توان به سرویس‌ها و پلتفرم‌های SmartThings، Tizen، Samsung Wallet، Samsung Knox، Samsung Health و موارد دیگر اشاره کرد.

کاربران با مراجعه به وبسایت کنفرانس توسعه دهنگان سامسونگ می‌توانند از برنامه‌ها، سخنرانان و جلسات برنامه ریزی شده مطلع شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید