ببینید: تصاویر گوشی گلکسی F05 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر گوشی گلکسی F05 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر گوشی گلکسی F05 سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۷ شهریور ۱۴۰۳ - 12:57
گلکسی F05 سامسونگ

گلکسی F05 سامسونگ اخیرا تائیدیه سازمان BIS را برای فروش در هند دریافت کرده است و حالا شاهد فاش شدن تصاویر این گوشی اقتصادی هستیم.

انتظار می‌رود گلکسی F05 در کنار گوشی گلکسی M05 سامسونگ در کشور هند عرضه شود. در قسمت جلویی این گوشی، یک بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد و پنل پشتی آن نیز از جنس چرم مصنوعی است. گلکسی F05 سامسونگ دارای دو دوربین در گوشه سمت چپ پنل پشتی خود است که بین آن‌ها یک فلاش LED قرار دارد.

سامسونگ همچنین دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست بدنه دستگاه قرار داده است. انتظار می‌رود گلکسی F05 سامسونگ در دو رنگ عرضه شود که یکی از آن‌ها رنگی است که رندرها نشان می‌دهند. علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد گوشی نام‌برده از کیفیت بهتری نسبت به مدل نسل پیشین خود یعنی گلکسی F04 که در ژانویه ۲۰۲۳ عرضه شد، برخوردار است.

گفتنی است که گلکسی F04 سامسونگ به یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۶.۵ اینچی و وضوح ۷۲۰×۱۶۰۰، تراشه هلیو P35 مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا مجهز شده بود. این گوشی همچنین از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی با قدرت ۵ مگاپیکسلی برخوردار بود.

از ویژگی‌های دیگر گلکسی F04 سامسونگ می‌توان به باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۵ واتی اشاره کرد. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده، نسل جدید این گوشی یعنی گلکسی F05 با مشخصات بهتری معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید