تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ فاش شد - تکفارس
تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ فاش شد - تکفارس

تاریخ عرضه و طراحی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم فاش شد

امین باقری
۲ شهریور ۱۴۰۳ - 17:00
آنر گلکسی زد فولد 6

بنابر شایعات، سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای باریک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ با نام سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اسلیم را عرضه کند. گفته می‌شود که این محصول ماه آینده رونمایی خواهد شد. گلکسی زد فولد ۶ اسلیم اخیرا در یک نهاد تأییدیه کره‌ای مشاهده شده است. همچنین جزئیاتی درباره تاریخ عرضه، بازارهای احتمالی و برخی مشخصات کلیدی آن در دست داریم.

یک دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-F958N در سایت تأییدیه Safety Korea مشاهده شده است. گفته می‌شود SM-F958N همان گلکسی زد فولد ۶ اسلیم (یا Ultra) آینده است.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اسلیم

طبق گزارش یک نشریه کره‌ای، سامسونگ ممکن است گلکسی زد فولد ۶ اسلیم را در کره جنوبی در تاریخ ۲۵ سپتامبر عرضه کند. مدتی بعد، این دستگاه ممکن است در چین با نام سامسونگ گلکسی W25 عرضه شود تا با دستگاه‌هایی مانند هواوی میت X6 (جدید) و آنر مجیک V3 رقابت کند.

هنوز اطلاعاتی درباره موجودیت زد فولد ۶ اسلیم در بازارهای دیگر به جز دو کشور مذکور در دسترس نیست.

طراحی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اسلیم

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم (مدل: SM-F958N، کد: Q6A) می‌تواند باریک‌ترین دستگاه تاشوی سامسونگ تا به امروز باشد. ضخامت آن تنها ۱۰ میلی‌متر است که نسبت به ضخامت ۱۲.۱ میلی‌متری مدل معمولی زد فولد ۶، باریک‌تر است.

برای دستیابی به این ضخامت، سامسونگ محفظه قلم S-Pen و دیجیتایزر مرتبط با ورودی قلم را که ۰.۳ میلی‌متر ضخامت دارد، حذف کرده است. همچنین ممکن است سامسونگ با شرکت‌های وابسته خود مانند Samsung Displays و Samsung Electro-Mechanics همکاری کرده باشد تا قطعاتی مانند پنل نمایشگر و دوربین‌ها را باریک‌تر کند.

گلکسی زد فولد 6 اولترا

با وجود باریک‌تر بودن، نمایشگر داخلی آن می‌تواند ۸ میلی‌متر و نمایشگر کاور آن می‌تواند ۶.۵ اینچ باشد که هر دو نسبت به مدل قبلی بزرگتر هستند. طبق شایعات، این دستگاه ممکن است در رنگ مشکی عرضه شود.

طبق گزارشی دیگر، سامسونگ ممکن است دوربین زیر نمایشگر را از ۴ مگاپیکسل به ۵ مگاپیکسل ارتقا دهد. سایر مشخصات، از جمله دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، مشابه مدل معمولی زد فولد ۶ است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اسلیم ممکن است با قیمت حدود ۲۱۰۰ دلار (حدود ۱,۷۶,۱۳۵.۴۰ روپیه) عرضه شود. در مقایسه، زد فولد ۶ معمولی در هند با قیمت ۱,۰۹,۹۹۹ روپیه عرضه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید