قابلیت اضافه کردن موسیقی به پروفایل اینستاگرام ارائه شد - تکفارس 
قابلیت اضافه کردن موسیقی به پروفایل اینستاگرام ارائه شد - تکفارس 

قابلیت اضافه کردن موسیقی به پروفایل اینستاگرام ارائه شد

افشین نوری
۱ شهریور ۱۴۰۳ - 20:10
اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به پروفایل

اینستاگرام قابلیت جدید اضافه کردن موسیقی به پروفایل را ارائه کرده است که آن را شبیه به شبکه اجتماعی MySpace  کرده است.

به گفته اینستاگرام، موسیقی اضافه شده به پروفایل در بخش بیوی کاربر نمایش داده خواهد شد و تا زمانی که توسط کاربر حذف یا جایگزین نشود همچنان در پروفایل باقی خواهد ماند.

نکته دیگر درباره موسیقی اضافه شده به پروفایل اینستاگرام اینکه به‌صورت خودکار پخش نخواهد شد و سایر کاربران امکان پخش یا توقف آن را خواهند داشت.

شما برای اینکه بتوانید آهنگی به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید ابتدا به بخش Edit Profile بروید و موسیقی موردنظر خود را جستجو کرده و ۳۰ ثانیه از آن را برای پروفایل خود انتخاب نمائید.

همچنین اینستاگرام روی قابلیتی مشابه Snap Maps در برنامه اسنپ‌چت کار می‌کند تا کاربران بتوانند پست‌های خود را روی نقشه منتشر کنند.

طبق یک گزارش جدید، این قابلیت در مرحله توسعه است و احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. اسنپ‌چت نیز قابلیت مشابهی به نام Snap Maps دارد.

کاربران می‌توانند با پست کردن متن و ویدیو روی نقشه، آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. البته کاربران اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی قادر خواهند بود موقعیت مکانی خود را فقط با افراد خاصی به اشتراک بگذارند.

درهرحال باید منتظر بمانیم و ببینم این قابلیت جذاب چه زمانی برای کاربران اینستاگرام عرضه می‌شود. اسنپ‌چت قابلیت Snap Maps را در سال ۲۰۱۷ ارائه کرده بود.

اینستاگرام همچنین به‌تازگی قابلیت جدیدی ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا یادداشت‌های موقت روی پست‌ها و ریلزها بگذارند.

به گفته اینستاگرام، این یادداشت‌ها (Notes) موقتی هستند و بعد از ۳ روز به‌صورت خودکار حذف می‌شود. البته کاربران در کمتر از ۳ روز هم می‌توانند آن‌ها را خودشان حذف کنند.

کاربران برای اینکه بتوانند روی پست‌ها و ریلزها یادداشت موقت اضافه کنند کافی است روی آیکون هواپیما بزنند سپس گزینه Add Note را انتخاب کرده و متنی را یادداشت کنند.

کاربران همچنین می‌توانند این یادداشت‌ها را محدود به دوستان نزدیک خود بکنند و به صورت عمومی منتشر نکنند.

قابلیت یادداشت‌های موقت اینستاگرام می‌تواند تعامل کاربران با یکدیگر را افزایش دهد و از طرفی هم کاملا موقتی هستند و بعد از ۳ روز به‌طور خودکار حذف می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید