ریلمی C63 5G با تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد - تکفارس 
ریلمی C63 5G با تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد - تکفارس 

ریلمی C63 5G با تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد

امین باقری
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 12:23
ریلمی C63 5G

گوشی ریلمی C63 در ماه مه معرفی شد و اکنون نسخه به‌روزرسانی شده C63 5G معرفی شده که چندین ارتقاء از جمله تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ را ارائه ‌می‌دهد، اما در برخی از قسمت‌ها نیز عملکردی ضعیفتر دارد.

ریلمی C63 5G با تراشه دایمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد - تکفارس 

ریلمی C63 5G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی می‌باشد. در پشت آن، دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۳.۱ اینچی و دیافراگم f/1.85 قرار دارد. همچنین یک سنسور کمکی نامشخص در کنار آن قرار دارد، در حالی که در جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، اما برخلاف شارژر ۴۵ وات در نسخه معمولی C63، فقط با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. ریلمی همچنین یک شارژر رایگان در جعبه ارائه می‌دهد. این گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 عرضه می‌شود.

ریلمی C63 5G در دو رنگ طلایی ستاره‌ای و سبز جنگلی عرضه می‌شود. قیمت در هند از ۱۰,۹۹۹ روپیه (۱۳۰ دلار) برای مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و تا ۱۲,۹۹۹ روپیه (۱۵۵ دلار) برای نسخه دارای ۸ گیگابایت رم افزایش می‌یابد. فروش آزاد آن از ۲۰ اوت از طریق ریلمی هند و Flipkart آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید