بررسی انواع چراغ ریلی - تکفارس 
بررسی انواع چراغ ریلی - تکفارس 

بررسی انواع چراغ ریلی

تکفارس
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 03:03
بررسی انواع چراغ ریلی - تکفارس 

انواع چراغ ریلی تنوع بالایی در بازار روشنایی دارند. چراغ های ریلی از ۱۵ وات تا ۶۰ وات موجود هستند و با توجه به فضای مورد نظر می توان از آنها استفاده کرد. در ادامه با مدل های مختلف چراغ ریلی بیشتر آشنا می شویم.

  • چراغ ریلی دارک: چراغ ریلی دارک یکی از مدل های چراغ ریلی است و یکی از پرکاربردترین مدل های این چراغ است. مهم ترین کاربرد چراغ ریلی دارک، استفاده از آن در فضاهای دکوراتیو است. این مدل چراغ طراحی بدنه زیبایی دارد و فقط تاثیر نور در محیط دیده می شود.
  • چراغ ریلیCOB : مزیت خرید چراغ ریلی COB در مقایسه با مدل های سنتی، کیفیت بالاو همچنین جلوه زیبا و پخش نور آن است.

مزیت استفاده از چراغ های ریلی

  1. یکی از مهم ترین مزایای خرید چراغ ریلی، این است که این چراغ را می توان روی سقف، دیوار و زمین به صورت آویز، روکار و توکار نصب کرد. ریل این چراغ ها به هر شکلی قابل استفاده است و در هر مکانی می توان از این چراغ استفاده کرد.  در ادامه سایر مزیت های این چراغ را مورد بررسی قرار می دهیم.
  2. با انجام تنظیمات خاص روی چراغ های ریلی، می توان برای آنها کلیدهای جداگانه نصب کرد. همچنین هر کدام از چراغ هایی که روی ریل نصب هستند، قابلیت تنظیم مجزا دارند. به این ترتیب می توان یک چراغ را به سمت چپ و چراغ دیگر را به سمت راست تنظیم کرد. چراغ های ریلی با ارائه راه حل های نورپردازی همه کاره و جذاب از نظر بصری، دنیای دکوراسیون داخلی را متحول کرده اند.
  3. توانایی آنها برای انطباق با سبک های مختلف طراحی، برجسته کردن نقاط مورد علاقه، ارائه روشنایی کاربردی، ایجاد اتمسفر محیطی و ادغام با عناصر معماری، آنها را به یک دارایی ارزشمند برای طراحان داخلی و صاحبان خانه تبدیل می کند. چه به دنبال نوسازی فضاهای زندگی خود باشید و چه به دنبال اضافه کردن ظرافت به یک منطقه خاص هستید، چراغ های ریلی تعداد بی شماری از امکانات خلاقانه را برای تبدیل خانه شما به یک تجربه بصری خیره کننده ارائه می دهند.
  • برای خرید چراغ های ریلی و اطلاع از قیمت این چراغ ها میتوانید به سایت اکووات مراجعه کنید. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد چراغ های ریلی را می توانید با خواندن مقالات مرتبط در اکووات به دست آورید.

کاربرد کلی چراغ ریلی

چراغ های ریلی با ارائه راه حل های نورپردازی همه کاره و جذاب از نظر بصری، دنیای دکوراسیون داخلی را متحول کرده اند. توانایی آنها برای انطباق با سبک های مختلف طراحی، برجسته کردن نقاط مورد علاقه، ارائه روشنایی کاربردی، ایجاد اتمسفر محیطی و ادغام با عناصر معماری، آنها را به یک دارایی ارزشمند برای طراحان داخلی و صاحبان خانه تبدیل می کند. چه به دنبال نوسازی فضاهای زندگی خود باشید و چه به دنبال اضافه کردن ظرافت به یک منطقه خاص هستید، چراغ های ریلی تعداد بی شماری از امکانات خلاقانه را برای تبدیل خانه شما به یک تجربه بصری خیره کننده ارائه می دهند.

چراغ ریلی سه فاز و تک فاز

ریل یک فاز: در ریل ۱ فاز (یا ریل ۱ مدار) برق فقط بین دو سیم جریان دارد، فاز (L) و سیم خنثی (N). این بدان معنی است که تمام منابع نور روی ریل با هم کنترل می‌شوند و همیشه با هم خاموش و روشن می‌شوند.

ریل سه فازریل های ۳ فاز دارای سه فاز (L1، L2، L3) هستند و می‌توان آنها را به طور جداگانه با سیم خنثی (N) ترکیب کرد. مدل سه فاز این امکان را ایجاد می‌کند که سه مدار مختلف در سیستم روشنایی داشته باشیم و چراغ‌های روی ریل را به صورت جداگانه از هم کنترل کرد. البته برای برخورداری از چنین قابلیتی لازم است که از یک کابل برق با ۵ رشته سیم (۳ فاز، یک نول و یک زمین) استفاده کنید. 

مجموعه اکووات میتواند به شما کمک کند تا چراغ ریلی متناسب با فضای خود را به راحتی انتخاب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید