شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی است - تکفارس 
شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی است - تکفارس 

شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی است

محمدامین حیدری
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 13:32
باتری 7500 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی

یک افشاگر مدعی شده شیائومی در حال توسعه فناوری خاصی است که امکان ساخت باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی را فراهم می‌کند.

شیائومی اولین شرکتی بود که از گوشی هوشمند خود با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۰۰ واتی رونمایی کرد؛ اما اکنون تصمیم دارد به جای افزایش سرعت شارژ محصولات خود، باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر برای آن‌ها بسازد. پست این افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو همچنین نشان می‌دهد که شیائومی احتمالا در حال توسعه یک باتری دیگر با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی است.

در تصویر زیر می‌توانید اطلاعات مربوط به باتری‌ ۷۵۰۰ میلی‌امپرساعتی شیائومی و سایر باتری‌هایی که در مرکز تحقیق و توسعه پاک علوم و فناوری نانجینگ چین توسعه داده می‌شوند را مشاهده کنید.

باتری 7500 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی

شیائومی تنها یکی از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که تمرکز خود را به جای افزایش سرعت شارژ، روی ساخت باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر مانند ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معطوف کرده است. شرکت‌هایی همچون آنر، ویوو، وان پلاس، اوپو و ریلمی مشغول ساخت محصولاتی هستند که از باتری‌های سیلیکون کربنی بهره می‌برند. این باتری‌ها چگالی انرژی بالاتری را ارائه می‌دهند اما لزوما در زمینه شارژ شدن سریع‌تر از باتری‌های دیگر نیستند.

پیش از این، شاهد معرفی گوشی ویوو X Fold3 با یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۸۰ واتی در بدنه‌ای به ضخامت ۴.۷ میلیمتر بودیم. گوشی وان پلاس Ace 3 Pro نیز دارای یک باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی است. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم اولین گوشی شیائومی با باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی چه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید