تراشه هلیو G100 مدیاتک با پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
تراشه هلیو G100 مدیاتک با پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

تراشه هلیو G100 مدیاتک با پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

محمدامین حیدری
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 12:25
تراشه هلیو G100 مدیاتک

در حالی که هشت روز از معرفی اولین گوشی با تراشه هلیو G100 می‌گذرد، اکنون شرکت مدیاتک از این تراشه با قابلیت پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

تراشه هلیو G100 مدیاتک به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده است که دارای دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته ۲ گیگاهرتزی Cortex-A55 می‌باشد. این تراشه علاوه‌بر استفاده از رم LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2، می‌تواند از حداکثر وضوح نمایشگر ۲۵۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی کند.

محصول جدید شرکت مدیاتک گزینه‌ای محبوب برای گوشی‌های میان‌رده در بازار LTE محسوب می‌شود زیرا قیمت کمتری نسبت به تراشه‌های دایمنسیتی دارد. علاوه‌بر این، تراشه نام‌برده از دوربین تکی ۲۰۰ مگاپیکسلی، ضبط دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و فیلمبرداری با قدرت ۳۲ مگاپیکسل و سرعت ۳۰ فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند. البته تراشه قدیمی‌تر هلیو G99 نیز از این ویژگی‌ها برخوردار است.

ناگفته نماند که تراشه هلیو G100 مدیاتک دارای قابلیتی به نام “Elevator Mode” که می‌تواند اتصال سلولی را پس از خارج شدن از مکان‌های بدون پوشش آنتن‌دهی مانند تونل‌ها یا آسانسور بازیابی کند. این تراشه همچنین از دو سیم‌کارت ۴G با فناوری VoLTE و ViLTE پشتیبانی می‌کند. مدیاتک اکنون عرضه تراشه هلیو G100 به مشتریان را آغاز کرده است؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد معرفی گوشی‌های بیشتری با این تراشه باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید