گلکسی F14 4G سامسونگ با قیمت ارزان معرفی شد - تکفارس 
گلکسی F14 4G سامسونگ با قیمت ارزان معرفی شد - تکفارس 

گلکسی F14 4G سامسونگ با قیمت ارزان معرفی شد

امین باقری
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 13:31
گلکسی F14 4G سامسونگ

گلکسی F14 4G سامسونگ که در ژانویه گذشته هنگامی که این شرکت دفترچه راهنمای کاربر آن را در وب‌سایت هندی خود آپلود کرد ظاهر شد، اکنون به طور رسمی معرفی شده است.

قدرت گلکسی F14 4G توسط تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تامین می‌شود و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا می‌باشد. این دستگاه شامل نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت جانبی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، اسپیکر تکی در پایین و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ وات (هرچند که در جعبه شارژری وجود ندارد) می‌شود.

گلکسی F14 4G سامسونگ با قیمت ارزان معرفی شد - تکفارس 

این دستگاه اندروید ۱۴ را به همراه رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کند. ابعاد آن ۱۶۸ در ۷۸ در ۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۴ گرم است و همچنین در دو رنگ نقره‌ای مهتابی و سبز نعنایی نیز عرضه می‌شود.

گلکسی F14 4G به زودی در فروشگاه‌های خرده‌‌فروشی منتخب با قیمت ۸,۹۹۹ روپیه هند (۱۰۸ دلار) در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده که پیشنهادات جذاب EMI بدون هزینه نیز ارائه خواهد شد، هر چند جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید