عرضه ردمی نوت 14 پرو پلاس با پردازنده جدید مدیاتک - تکفارس
عرضه ردمی نوت 14 پرو پلاس با پردازنده جدید مدیاتک - تکفارس

گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس با پردازنده جدید مدیاتک در راه است

امین باقری
۸ مرداد ۱۴۰۳ - 20:20
پردازنده ردمی نوت 14 پرو پلاس

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در سپتامبر سال گذشته معرفی شد و به نظر می‌رسد با عرضه جانشین آن تنها چند هفته فاصله داریم. بنابر شایعه‌ای جدید از چین، ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس ممکن است از پردازنده دایمنسیتی ۷۳۵۰ مدیاتک استفاده کند. این همان تراشه‌ای است که در گوشی ناتینگ فون ۲a پلاس نیز به کار برده شده است.

توجه داشته باشید که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مدیاتک استفاده می‌کرد. گفته می‌شود ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس نیز دارای دوربین پشت ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که قابل توجه است زیرا مدل قبلی آن دارای سیستم دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل (اصلی) + ۸ مگاپیکسل (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسل (ماکرو) بود.

عرضه ردمی نوت 14 پرو پلاس با پردازنده جدید مدیاتک - تکفارس

فرض بر این است که سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اشاره شده در این شایعه مربوط به دوربین اصلی می‌باشد، اما همچنین می‌تواند متعلق به دوربین فوق عریض نیز باشد. با این حال (طبق همان منبع) یک چیز قطعی است: ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس دوربین تله‌فوتو اختصاصی نخواهد داشت.

ادعا شده است که ۱۴ پرو پلاس دارای حسگر اثر انگشت اپتیکال درون نمایشگر بوده و طراحی جزیره دوربین آن شبیه به گوشی‌های اخیر آنر خواهد بود. مثل همیشه، بهتر است تا زمانی که منابع بیشتری این اطلاعات را تایید نکرده‌اند، محتاط باشید و همه چیز را باور نکنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید