تماشا کنید: خودروی اسپرت شیائومی SU7 اولترا معرفی شد - تکفارس 
تماشا کنید: خودروی اسپرت شیائومی SU7 اولترا معرفی شد - تکفارس 

تماشا کنید: خودروی اسپرت شیائومی SU7 اولترا معرفی شد

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - 11:36
شیائومی SU7 اولترا

خودروی پیشرفته شیائومی SU7 اولترا معرفی شد. این خودرو نسخه بهبودیافته SU7 است که چند ماه پیش عرضه شد.

خودروی شیائومی SU7 اولترا از موتور اختصاصی HyperEngine V8s استفاده می‌کند که دارای سرعت ماکزیمم ۲۷۲۰۰ دور در دقیقه، توان ۵۷۸ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۶۳۵ نیوتن‌متر است.

 شیائومی SU7 اولترا

شیائومی در داخل این خودرو از دو موتور V8S و یک موتور V6S بهره برده است که حداکثر توان ترکیبی ۱۵۴۸ اسب‌بخار را به ارمغان می‌آورد و آن را ۵۲ درصد قدرتمندتر از خودرو Model S Plaid تسلا می‌کند.

SU7 اولترا حتی از خودروهایی مثل Lucid Air Sapphire یا Zeekr 001 FR نیز قدرتمند‌تر است که می‌تواند شیائومی را به رقیب جدی برای شرکت‌های خودروساز معروف تبدیل کند. این خودرو همچنین مجهز به یک باتری قدرتمند ۱۳۳۰ کیلوواتی است که می‌تواند در کمتر از ۱۲ دقیقه شارژ شود.

 شیائومی SU7 اولترا

SU7 اولترا دارای بدنه‌ای با فیبر کربن است که وزن آن را به ۱۹۰۰ کیلوگرم کاهش می‌دهد و حدود ۳۰۰ کیلوگرم از SU7 سبک‌تر است.

شیائومی ادعا کرده که این خودرو شتاب خیره‌کننده‌ای دارد و سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در عرض ۱.۹۷ ثانیه طی می‌کند و در عرض ۵.۹۶ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.

 شیائومی SU7 اولترا

SU7 اولترا مجهز به ترمز شش پیستونی AP Racing شده که این ترمز می‌تواند دمای بیش از ۸۰۰ درجه را تحمل کند و شتاب بیش از ۲.۳۶G را در فاصله ترمز ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر تنها در طول ۲۵ متر ایجاد کند.

 شیائومی SU7 اولترا

شیائومی هدف جسورانه‌ای را تعیین کرده و قصد دارد با خودروی SU7 اولترا رکورد مسابقه Nurburgring را که اکتبر امسال برگزار می‌شود بشکند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید